• پنج شنبه ٢٠ شهريور ١٣٩٩-١١:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٢٢
الهام فخاری در مراسم افتتاح پروژه های شهری منطقه ۲ اعلام‌ کرد؛

منطقه۲،پیشرو در اجرای برنامه های توسعه سوم شهر تهران

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم افتتاح پروژه های شهری منطقه۲، گفت: پروژه های اجرایی در منطقه ۲ بیانگر اهتمام جدی مدیریت منطقه در برنامه ریزی و اجرای برنامه های توسعه سوم شهر تهران است.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با اشاره به اینکه بخش عمده ای از پروژه های این  منطقه متناسب با برنامه های توسعه سوم اجرا شده است افزود: رویکرد اجتماعی و فرهنگی از جمله محورهای برنامه توسعه سوم شهر تهران است که با توجه جدی مدیریت منطقه ۲ این رویکرد در بخش عمده ای از پروژه هایی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم و همچنین پروژه هایی که در چند ماه آینده به بهره برداری می رسد مورد توجه قرار گرفته است .
وی افزود: اگرچه امروز بیماری کوئید ۱۹  باعث شده است تا شیرینی این دستاوردها برای شهروندان کمتر قابل لمس باشد ولی این اقدامات می تواند برای شهر و شهروندان به خصوص نسل آینده نتایج بسیار ارزشمندی خواهد داشت.
فخاری در ادامه اهتمام در اصالت الگوهای شهری را از دیگر موفقیت های  منطقه ۲ برشمرد و گفت: طرح هایی همچون شهر دوستدار کودک،شهر دوستدار سالمند،پیاده روسازی و مناسب سازی از جمله الگوهای شهری هستند که نیازمند توجه و برنامه ریزی بلند مدت است و این مساله در منطقه۲ آغاز شده است.
وی مرکز جامع سلامت روان را ازجمله زیر ساخت های مهم در تقویت سلامت جامعه برشمرد و گفت: با توجه به آثار روانی ناشی از بیماری کوئید ۱۹ توجه به سلامت روانی  و توسعه زیرساخت ها  دراین زمینه ضروری است و امید می رود با بهره برداری از این مرکز در ارتقای سلامت روانی جامعه گام برداریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: