• سه شنبه ١٨ شهريور ١٣٩٩-١٤:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٠٢
زهرا صدراعظم نوري پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 22 بیان داشت

توزیع ناعادلانه سرانه فضای سبز در بین محلات منطقه ۲۲

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: فضای سبز در منطقه ۲۲ به صورت عادلانه در بین محلات توزیع نشده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدراعظم نوری در جریان دویست و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۲۲ ، ضمن گرامیداشت حادثه ۱۷ شهریور و درگذشت آیت الله طالقانی، گفت: امیدواریم نهاد شوراها به عنوان نماد دموکراسی و مردم‌سالاری با تصمیمات درست قانون گذاران تحکیم شود، و جایگاه آنها بیشتر از این تضعیف نشود.

او ادامه داد: باید در منطقه ۲۲ به دو موضوع به صورت جدی پرداخته و پیگیری شود. یک مساله پراکنش و توزیع عادلانه فصای سبز است‌.

نوری با تاکید بر اینکه در این منطقه سرانه فصای سبز خوب است، افزود: اما توزیع سرانه عادلانه نیست و باید تلاش شود تا فضای سبز به صورت عادلانه در بین محلات توزیع شود. و از کمیسیون ماده پنج می خواهم به این موضوع توجه جدی شود، و شورایاران به صورت جدی آنرا مطالبه کنند.

او ادامه داد: نکته دوم مربوط به شبکه فاضلاب است، که در بین مناطق شهر تهران در منطقه ۲۱ و ۲۲ اجرا نشده است. و این جزو ضرورت ها است و حتما شورایاران باید آنرا مطالبه کنند، و از سازمان آبفا بخواهند که این شبکه تاسیس شود.

 
235-12

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: