• سه شنبه ١٨ شهريور ١٣٩٩-١٤:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٩٠١
ناهید خدا کرمی پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 22 :

با ارائه مدل مشارکتی و حمایت شورا از میراث طبیعی منطقه 22محافظت کنیم

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 22 امروز آه از نهاد انسان بر می آورد، و ساختمان های نوساز و وزارت خانه ها و سازمان ها، افسوس آدمی را بیشتر می کند. اگر قرار بود اینگونه باشد، خب این منطقه می توانست تبدیل به ارگ دولت یا محلی برای اجرای پروژه های ماندگار طبیعی و فرهنگی شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، ناهید خدا کرمی در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 22 ، گفت: منطقه 22 یکی از مناطقی است که وقتی وارد آن می شویم، آه از نهادمان بر می آید. وقتی برج های نوسازی وزارت خانه ها از جمله وزات بهداشت، و وزارت نیرو ، و یا ساختمان های سازمان ها در مناطق 2، 3، 6 و یا تپه های عباس آباد را می بینیم، از خود می پرسیم چه زمانی شعور آینده پژوهی، آینده نگری و شعور معماری و شهرسازی پایتخت از دست رفت .

وی ادامه داد: هدف از ایجاد منطقه 22 توسعه شهر تهران بود. اما حال که وضعیت به اینجا رسیده، حداقل می توانستند این منطقه را تبدیل به ارگ دولت و یا محلی برای استقرار ساختمان های دولتی و یا محلی، برای اجرای پروژه های ماندگار طبیعی و فرهنگی کنند.

  خداکرمی افزود: حال دیگر نمی شود کاری کرد. اما امروز که شورایاران زبان و تبلور خرد جمعی ساکنان هر منطقه هستند، می توانند با ارایه مدل مشارکتی و با حمایت شورا از میراث طبیعی و محیط زیست این منطقه محافظت کنند.

خداکرمی افزود: امروز ابر چالش هایی که از سوی رابط محترم شورایاری مطرح شد، خارج از اختیارات مدیریت شهری بود. لذا اگر اقداماتی انجام شده و به موانعی برخورد کرده اید، که در حیطه اختیارات شورا باشد، از شما می خواهیم این موارد را استخراج کنید، و در اختیار شورا بگذارید.

235-11

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: