• سه شنبه ١٨ شهريور ١٣٩٩-١٠:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٨٨٩
سید محمود میر لوحی پس از استماع گزارش رابط شورا یاری منطقه 22:

باید برای حفظ مزیت های شش تنفسی تهران پافشاری کنیم

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 22 از گذشته منطقه ای بوده که به عنوان شش تنفسی تهران و عرصه ای برای توسعه محیط زیست و رعایت اصول معیارهای زیست محیطی مطرح بوده. اما متاسفانه امروز دغدغه های بسیاری نظیر بوی فاضلاب و بافت فرسوده و نظایر اینها سبب شده مزیت های این منطقه در معرض فراموشی قرار گیرد. لذا باید برای حفظ این مزیت ها پافشاری کنیم و محکم بایستیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میر لوحی در دویست و سی و پنجمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 22 ، ضمن گرامیداشت سالروز واقعه 17 شهریور و سالروز درگذشت آیت الله طالقانی، گفت: در بررسی طرح تفصیلی منطقه 22 باید بگویم که این منطقه از قبل به عنوان شش تنفسی تهران مطرح بوده است.

وی افزود: این منطقه از گذشته جایگاهی بوده برای توسعه محیط زیست و اصول معیارهای زیست محیطی، اما متاسفانه امروز دغدغه هایی نظیر بافت فرسوده و بوی فاضلاب و توسعه ناموزون سبب شده مزیت های این منطقه مغفول بماند. لذا از همین جا باید محکم بایستیم و فرصت های این منطقه را حفظ کنیم. این موارد باید از سوی شهردار منطقه هم مورد توجه قرار گیرد.

میر لوحی ادامه داد: در خصوص بوی فاضلاب باید بگویم خوشبختانه بحث تصفیه خانه شماره شش به نتیجه رسیده، و با اینکه به طور رسمی بهره برداری از آن آغاز نشده، اما شکر خدا به جریان افتاده، و با بهره برداری از این تصفیه خانه، نه تنها مشکل آب این منطقه، بلکه کیفیت آب غرب تهران ارتقا خواهد یافت.

 میر لوحی در ادامه، لزوم توجه به کمبود سرانه آموزش و پرورش و کلانتری ها در این منطقه را خواستار شد.

235-2

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: