• يکشنبه ١٦ شهريور ١٣٩٩-١٢:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٨٦٠
سالاری مطرح کرد

سازمان املاک و معاونت مالی شهرداری تهران در خصوص املاک واگذار شده شفاف سازی نمی کنند

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، از عدم تحقق بودجه غیر نقد شهرداری تهران و عدم شفاف سازی در خصوص وضعیت املاک واگذار شده شهرداری انتقاد کرد، و خواستار مواخذه مدیران مربوطه در این خصوص شد.

به گزارش معاونت ارتباطات وامور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد سالاری در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش حسابرسی ۴ ماهه ماهه اول امسال شهرداری تهران، با انتقاد از عدم تحقق بودجه غیرنقد شهرداری تهران، در این وضعیت نامناسب منابع درآمدی شهرداری، گفت: ضرورت دارد رییس و اعضای شورای شهر تهران در این خصوص تصمیم گیری جدی و اساسی کنند، نمی توان فقط شنونده مشکلات و ناکارآمدی بود، و بایستی جلسه ای با معاونت مالی و سازمان املاک شهرداری در این خصوص به فوریت داشته باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه سازمان املاک و معاونت مالی شهرداری ما، نه توانسته اند بودجه غیرنقد را محقق کنند، و نه توانستند تمامی املاک واگذار شده را برگرداند. و در مورد آن ها شفاف سازی کنند، و ما بشدت مورد مواخذه افکار عمومی هستیم، که چرا در مورد املاک واگذار شده شفاف سازی نمی کنیم.

سالاری افزود: در بحث بودجه غیر نقد هم باید گفت، که در شهر تهران تحقق درآمد غیر نقد، آنهم در این شرایط افزایش قیمت املاک، کار راحتی است، و جای سوال است که چرا باید تنها یک درصد این بودجه محقق شود. لذا باید جلسه ای اضطراری در این خصوص با مسئولان مربوطه برگزار کرد، تا مواخذه شوند و در این مورد توضیح دهند.

234-9

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: