• يکشنبه ١٦ شهريور ١٣٩٩-١١:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٨٥٩
مرتضی الویری درتذکری بیان داشت

شهرداری در سال‎های 98 و 99 اقدامی در راستای ایجاد فضای گردشگری انجام نداده است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه در سال‎های 98 و 99 در هر سال 10 میلیارد تومان به عنوان بودجه برای ایجاد زیرساخت فضاهای گردشگری اطراف تهران اختصاص داده و قرار شد، فضاهایی در اطراف تهران برای شهروندان تهرانی ایجاد شود. اما در سال‎های 98 و 99 شهرداری تهران در خصوص ایجاد فضاهای گردشگری اطراف تهران، هیچ اقدامی انجام نداده است.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی الویری در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا گفت:  با توجه به اینکه در سالهای 98 و 99 در هر سال 10 میلیارد تومان به عنوان بودجه برای ایجاد زیرساخت فضاهای گردشگری اطراف تهران اختصاص داده و قرار شد، فضاهایی در اطراف تهران برای شهروندان تهرانی ایجاد شود. اما در سالهای 98 و 99 شهرداری تهران در خصوص ایجاد فضاهای گردشگری اطراف تهران، هیچ اقدامی انجام نداده است.

او ادامه داد: امسال قرار بود 300 ملیون تومان به یک پروژه سنگ نوردی اختصاص داده شود، که از این مبلغ چکی به مبلغ 145 ملیون تومان ارائه شد، که آن نیز چند روز پیش اعلام شد، که درحال برگشت خوردن است. آنچنان که پیداست برخی مدیران به جای آنکه در چارچوب قانون عمل کنند، درگیر سلیقههای شخصی خود هستند. امیدوارم مسئولین توجه لازم را داشته باشند .

 

234-8

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: