• جمعه ١٤ شهريور ١٣٩٩-١٣:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٨٣٣
زهرا صدر اعظم نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس؛

شهر آماده آغاز سال تحصیلی است/ حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده و آماده پذیرش دانش آموزان است

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی همانند گذشته به صورت منظم ضدعفونی شده و آماده پذیرش دانش آموزان و جا به جایی آنها است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص آمادگی شهر برای بازگشایی مدارس شهر تهران گفت: خوشبختانه آنگونه که از سخنان وزیر آموزش و پرورش برداشت شد مدارس برای پذیرش دانش آموزان آماده شده اند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران هم در این مسیر تلاش کرد تا فضاهای شهری که دانش آموزان بیشتر در آن تردد دارند هم پاکسازی شده و هم اگر مشکلاتی داشته مرتفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته گویا قرار است نسبت به سالهای قبل تعداد کمتری از دانش آموزان در هر روز به مدرسه بروند و به نوعی به صورت شیفت بندی شده دانش آموزان در مدارس حضور یابند.

صدر اعظم نوری در پاسخ به این سوال که بخشی از دانش آموزان با وسایل حمل و نقل عمومی تردد می کنند و خود را به مدارس می رسانند آیا حمل و نقل عمومی آماده پذیرش دانش آموزان را از لحاظ پاکیزگی و نظافت دارد یا خیر گفت: از ابتدای شیوع کرونا حمل و نقل عمومی به صورت مرتب و با برنامه ریزی منظم ضدعفونی شده است.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس به طور قطع این حساسیت ها بیشتر هم خواهد شد و تلاش می شود تا پروتکل ها بیش از پیش رعایت شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: البته نباید از نقش والدین در آموزش و اجتماعی شدن هر چه بیشتر دانش آموزان غافل شد و باید این موضوع جدی گرفته شود.

صدر اعظم نوری گفت: والدین باید تلاش کنند همگام با مدارس و کلاس های درس اجتماعی شدن دانش آموزان را برای مواجه با ویروس کرونا و مراقبت از خود در برابر این ویروس افزایش بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری آمادگی کامل را برای آغاز سال تحصیلی دارد یا خیر گفت: شهرداری همه آن چیزی که به عهده اش بوده است را عمل کرده و می توان گفت که شهر آماده آغاز سال تحصیلی جدید است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: