• پنج شنبه ١٣ شهريور ١٣٩٩-١٠:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٨٢٥
صدر اعظم نوری:

انتقال آراد کوه نیازمند زمان و مطالعه دقیق است

عضو شورای شهر تهران مطرح کردن بحث جابه جایی مجتمع آراد کوه را نیازمند مطالعه دقیق درباره آن دانست.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدر اعظم نوری عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه چند دهه از فعالیت مجتمع آرادکوه می‌گذرد، گفت: در طی دهه‌های گذشته آرادکوه محلی برای جمع آوری، تخلیه و دفع پسماند بوده است و در زمانی که این مکان انتخاب شد شرایط مختلف آن زمان در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مدتی است بحث‌هایی درباره بعد محیط زیستی این مکان و بحث جابه جایی مطرح شده است، ادامه داد: باید این مسئله را بررسی کرد که در حال حاضر وجود این مکان چه مضرات و محاسنی برای شهر تهران به همراه دارد. در این مکان روزانه هزاران تن زباله تخلیه می‌شود و بخشی از آن‌ها دفن می‌شود و بخشی هم بازیافت شده که نمی‌توان به راحتی بحث جابه جایی این مکان را مطرح کرد.

صدر اعظم نوری افزود: با توجه به شرایط این مکان و حجم بالای زباله تولیدی شهر تهران نمی‌توان به یکباره گفت که در دیگر از این مکان استفاده نشود. اگر این اتفاق رخ دهد شهر دچار مشکلات و معظلاتی خواهد شد که ممکن است با گذشت زمان به یک بحران تبدیل شود، در شرایط فعلی انجام این کار اصلا درست نیست و این کار باید براساس مطالعه انجام گیرد. هزینه‌ها و سود این اتفاق در نظر گرفته شود و در نهایت طبق برنامه‌ مشخص و زمان‌بندی شده اقدام به این کار شود.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران تصریح کرد:کسانی که این بحث را مطرح می‌کنند یا بدون مطالعه درباره‌ این مکان است و یا اگر از سر دلسوزی مطرح می‌کنند باید بدانند این کار باید در یک پروسه‌ زمان بندی شده و با پشتوانه‌ مطالعاتی بالا انجام گیرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: