• جمعه ٧ شهريور ١٣٩٩-١٢:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٨٤
زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با با میزان؛

هشدار عضو شورای شهر برای خودداری از سفر در تعطیلات پیش رو

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از مردم خواهش کرد تا در ایام از سفرهای غیرضروری خود برای تعطیلات پیش‌رو خودداری کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران، زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با با میزان با اشاره به ضرورت اجرایی شدن دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: من در مقام توصیه نیستم، ولی به عنوان یک شهروند از مردم خواهش می‌کنم که دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا در این ایام جدی بگیرند و از سفر کردن خودداری کنند.
 
این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که امام حسین (ع) بر آن تاکید داشتند، رعایت حق الناس بود که این مساله به این معناست که تنها در زبان آن را بگوییم و باید در عمل هم به این مساله وفادار باشیم.
 
وی ادامه داد: رعایت حق الناس در اینجا به این معناست که شاید ما در ظاهر بیمار نباشیم، اما ممکن است ناقل این بیماری باشیم و با حضور خود در تجمعات افراد دیگری را بیمار کنیم، درنتیجه همه باید اول باید به پروتکل‌های بهداشتی پایبند بوده و در درجه بعد دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کنیم.
 
نژادبهرام خاطرنشان کرد: همه باید تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا باشیم و با خودداری از سفر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خانه‌های خود را تبدیل به حسینیه کنیم.
 
بیشتر بخوانید:
اهتمام عزاداران حسینی بر استمرار نذورات اقلام بهداشتی
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: وقتی تاکید رهبر معظم انقلاب، ستاد ملی مقابله با کرونا و شخص آقای وزیر بهداشت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و همه به طور مرتب از مردم خواهش می‌کنند که از سفر رفتن، برگزاری تجمعات خودداری کنند، خواهش من هم از مردم این است که این موارد را جدی گرفته و از سفر کردن خودداری کنند.
 
نژادبهرام خاطرنشان کرد: این ایام متعلق به اباعبدالله حسین است و آرزو می‌کنیم که همه بتوانیم از این ایام بهره کافی را ببریم و بهتر است که عزاداری‌هایمان هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.
 
وی ادامه داد: شهرداری امسال شعار هر خانه یک حسینیه را مطرح کرد و روایتی در این زمینه وجود دارد که قلب هر فرد مومن یک حسینیه است به خاطر اینکه همیشه عزادار و عاشق سیدالشهداست در نتیجه امسال با توجه به شرایط ویژه کرونا بهتر است که همه این وضعیت را درک کرده و به آرمان‌هایمان وفادار بمانیم.
 
نژادبهرام خاطرنشان کرد: در این شرایط فضای مجازی فرصت خوبی را فراهم کرده است تا از عزاداری‌های آنلاین بهره کافی را ببریم و این مساله می‌تواند در این شرایط کرونایی مورد توجه قرار بگیرد.
 
عضو هیات رییسه شورای شهر در پایان تصریح کرد: وقتی قرار است که هر کدام از ما خانه‌های خود را به حسینیه تبدیل کنیم و حتی اگر چند روز تعطیلی هم در پیش داریم، بهتر است که مردم از سفر کردن خودداری کرده و مردم این مساله را جدی بگیرند تا از شیوع احتمالی بیشتر کرونا جلوگیری شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: