• سه شنبه ٤ شهريور ١٣٩٩-١٦:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٦٩
پرونده باغات در دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر بررسی شد

از املاک منطقه 1 ، تا املاک خیابان کلاهدوز

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، بررسی پرونده باغات در مناطق تهران را در دستور قرار دادند. در این جلسه5،پلاک ثبتی باغ تشخیص داده شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و سی و سومین جلسه شورا، بررسی پرونده های پلاک های ثبتی مربوط به باغ یا غیر باغ بودن برخی املاک در شهر تهران در دستور قرار گرفت، که تعداد 6 پرونده مورد بررسی قرار گرفت. نظر کمیسیون باغات در 5 مورد مبنی بر باغ بودن به تصویب رسید.

در ابتدای رسیدگی به این پلاک های ثبتی، پلاکی در محدوده ازگل، مورد بررسی قرار گرفت. نظر کمیسیون باغات مبنی بر باغ بودن ملک مورد نظر، با 15 رای موافق به تصویب رسید.

در ادامه، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران با اشاره به بحث-های مطرح شده در جلسه هم اندیشی در جهت تسریع رسیدگی به پرونده باغات، بر لزوم رسیدگی به پرونده هایی که تشخیص باغ بود، یا غیر باغ بودن آنها محرز است، تاکید کرد.

در ادامه نیز در مورد پرونده ها و پلاک هایی که سند آن باغ است، و یا در کمیسیون ماده 12 باغ بودن آن محرز شده است، و لزومی ندارد به صحن شورا بیاید، و از طریق منطقه می تواند تعیین تکلیف شود، بحث¬هایی بین اعضا مطرح شد که برای بررسی بیشتر و تعیین دستورالعمل در این زمینه به کمیسیون باغات واگذار شد.

 در ادامه نظر کمیسیون باغات مبنی بر باغ بودن املاکی در محدوده بلوار وردآورد، پل رومی، سعادت آباد، خیابان کلاهدوز، بدون نظر مخالف به رای گذاشته شد، و به تصویب اعضا رسید، و تنها در یک مورد که مربوط به ملکی در محدوه میدان ونک بود، اعضا پرونده این زمین را برای بررسی بیشتر به کمیسیون عودت دادند.

 

233-18

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: