• سه شنبه ٤ شهريور ١٣٩٩-١١:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٥٥
مجید فراهانی پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 18 شهرداری تهران مطرح کرد

مساله دستفروشان از مهم ترین مشکلات منطقه ۱۸ است

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صحن علنی شورای شهر تهران به تشریح ابرچالش های منطقه ۱۸شهرداری تهران پرداخت و خواستار رفع آن شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش دبیر شورایاری منطقه ۱۸ ، گفت: از مهم ترین مشکلات منطقه ۱۸ بر اساس ابر چالش ها، مسئله دستفروشان بوده و دلیل آن میزان بالای بیکاری در این منطقه است.

او اظهار کرد: بیکاری در منطقه از بالاترین نرخ ها برخوردار است. و ۸.۸ درصد جمعیت فعال منطقه ۱۸ بیکار هستند.

فراهانی ضمن تشکر از شهردارمنطقه ۱۸ افزود : امیدواریم با گسترش روز بازار ها در منطقه مشکل دستفروشان حل شود.

او تصریح کرد: چالش مهم منطقه که تهدید امنیتی می تواند داشته باشد . مسئله  شن چاله ها است.  در ایام بارش، اگر آب در شن چاله بیفتد ، بیش از ۲۰۰۰ نفر از جمعیت اطراف در خطر جدی قرار می گیرند. و افزایش ایمنی باید در دستور کار باشد. بدین ترتیب قبل از آغاز فصل بارش باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

عضو شورای شهر تهران گفت : تنها راه ورودی به مناطق تهران و خروج از منطقه ۱۸، اتوبان سعیدی است.  و مناطق دیگر چنین وضعیتی ندارند . یکی از مهم ترین فعالیت ها باید احداث ایستگاه مترو در مرکز منطقه باشد.

او ادامه داد: ۵ درصد شهر تهران در این منطقه زندگی می کنند. و با امتداد خط مترو می توان این امر را دنبال و مشکل منطقه ۱۸ را رفع کرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت کیفیت هوا در منطقه ۱۸ گفت: منطقه ۱۸ همیشه جزو مناطق قرمز و یا بنفش است. و میزان آلودگی بسیار زیادی دارد. و گاهی حتی در مرز بنفش قرار می گیرد، که ناشی از کارخانه آسفالت و تولید بتن بوده که طبق بند ۲۰ باید منتقل شود.

 

233-4

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: