• دوشنبه ٣ شهريور ١٣٩٩-١٢:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٤٨
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت:

میدانگاه امیرکبیر بیانگر تفاوت رویکرد مدیریت شهری است

علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح میدانگاه امیر کبیر گفت: مقایسه میدانگاه امیرکبیر با پلازای میدان ولیعصر بیانگر تفاوت نگاه به توسعه عرصه‎های عمومی شهر در دو دوره مدیریت خبری است.

به گزارش معاون ارتباطات و بین‎الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا، سخنگوی شورا که در آیین افتتاح میدانگاه امیر کبیر حضور داشت گفت: این پروژه، پروژه ارزشمندی است که سازمان نوسازی شهرداری تهران دنبال کرد و در راستای توسعه عرصه های عمومی در شهر، امروز افتتاح شد .
 
وی با اشاره به بازدید از این میدانگاه در روز گذشته و پیش از افتتاح گفت: روز قبل از افتتاح به اتفاق آقای علی اکبری و‌ مهندس مظفری معمار این پروژه بازدیدی از این محدوده داشتیم .
 
وی با اشاره به اینکه می‎توان این میدانگاه را با پلازای میدان ولیعصر (عج) که سال‌های گذشته افتتاح شد مقایسه نمود، عنوان کرد: مقایسه این دو میدانگاه تفاوت دو رویکرد به فضاهای عمومی شهر را نشان می دهد. 
 
اعطا با اشاره به تیتر رسانه‎ها بعد از افتتاح میدانگاه ولیعصر (عج) گفت: رسانه‌‎ها صد روز بعد از افتتاح آن محل، نوشتند که صد روز گذشت اما همچنان اینجا سوت و‌ کور است اما یک روز قبل از افتتاح میدانگاه امیر کبیر، این میدانگاه با استقبال زیاد شهروندان روبرو شده و کودکان در حال بازی و دوچرخه سواری بودند.
 
وی در ادامه گفت: در بازدید از این محل از ساختمان آجری دو طبقه در جوار میدانگاه دیدن کردیم و به‎رغم‌ اینکه مالک مجوز تخریب و نوسازی دریافت کرده اما با وی صحبت کردیم که این ساختمان را که هشتاد الی صد سال قدمت  دارد و تنها باقی مانده بافت قدیمی این منطقه است برای شهروندان حفظ کنیم و شهرداری به او معوض بدهد.
 
وی همچنین با اشاره به افتتاح میدانگاه هفتم تیر؛ در روز هفتم تیرماه سال گذشته، گفت: سال قبل درباره میدانگاه هفت تیر پیش از این عنوان کرده بودم که این نوع فضاها، برنامه مدیریت و  بهره برداری می خواهد و نباید بعد از افتتاح رها شود.
 
او ادامه داد: باید مشخص باشد که وقتی پروژه ای افتتاح می شود، فردای آن روز چه اتفاقی می افتد؟ 
 
وی تاکید کرد که میدانگاه امیرکبیر برنامه بهره برداری دارد و یک گام نسبت به آنچه در پلازای هفت تیر انجام شده است به پیش رفته است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: