• دوشنبه ٣ شهريور ١٣٩٩-٠٩:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٤٤
محمد جواد حق شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،

سازمان زیباسازی مسئول نصب تابلو‌های شهری/ مقصر ماجرای تابلوی میدان جمهوری اسلامی باید توبیخ شود

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر با اشاره به نصب تابلویی در میدان جمهوری اسلامی که فاقد پسوند اسلامی بود، گفت: مقصر این اتفاق باید شناسایی و توبیخ شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ماجرای نصب تابلویی در میدان جمهوری اسلامی که پسوند اسلامی آن حذف شده است، گفت: جمهوری اسلامی نتیجه رای ۹۸ درصد مردم ایران برای تعیین حاکمیت و نتیجه انقلاب اسلامی است.

عضو شورای شهر تهران با ییان اینکه جمهوری اسلامی رویکردی است که مردم انتخاب کرده اند و برای آن هزاران شهید تقدیم انقلاب کرده اند، تاکید کرد: رأی مردم به جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد صد ساله اخیر کشور است.

او با بیان اینکه معمولا تابلو‌های معابر و میادین را سازمان زیباسازی نصب می‌کند، اظهارکرد: با رئیس سازمان زیباسازی شهرداری صحبت کردم و یادداشتی هم برای شهردار نوشتم که به من گفتند پس از دریافت گزارشات اولیه به سرعت تابلو‌ها جمع آوری شدند.

حق شناس با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد، اشتباهی صورت گرفته که موجب نصب تابلو بدون پسوند اسلامی شده است، گفت: از شهرداری خواسته ایم مقصر این مسئله شناسایی و توبیخ شود و اگر قصور عمدی بود به تخلفات اداری معرفی شوند و گزارش آن هم به کمیسیون نامگذاری شورا ارسال شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: