• يکشنبه ٢ شهريور ١٣٩٩-١٨:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٤٢
احمد مسجدجامعي در دویست و سی و دومین جلسه شورا:

تغییر مدیر مسئول روزنامه همشهری برای چندمین بار جای تعجب دارد

عضو شوراي اسلامي شهر تهران در پي تغيير مديرمسئول روزنامه همشهري گفت: تغییر مدیر مسئول روزنامه همشهری برای چندمین بار جای تعجب دارد. از آقای مهران کرمی كه مسئوليت روزنامه همشهري را داشتند، به خاطر تلاش‌هايشان تشكر مي‌كنم. و براي خانم محترمی هم كه به جاي ايشان آمدند یعنی خانم قدیری آرزوي موفقيت مي‌كنم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجدجامعي در دویست و سی و دومین جلسه شورا، با بيان اين مطلب که تغییر مدیر مسئول روزنامه همشهری برای چندمین بار جای تعجب دارد،

گفت: خانم قديري از همکاران قديمي همشهری هستند. و پدرشان هم سال‌ها در همشهری بوده است. اين چهارمین مدیرمسئول همشهري است كه در این دوره منصوب مي‌شود. اما یک روزنامه با آن ابعاد و گستره در طول سه سال، چقدر باید تغییر مدیریت به خود ببیند؟ آيا این جای تعجب ندارد؟

وي با بيان اينكه مديرمسئول كنوني، نخستین مدیرمسوول زن یک روزنامه پرشمارگان در این دوره است. در پاسخ به محسن هاشمی درخصوص انتصاب چهارمین مدیر مسئول همشهري، گفت: بله ایشان چهارمین نفر هستند. اولین مدیر مسوول این روزنامه در اين دوره آقاي کسری نوری بود، كه البته به عنوان سرپرست معرفي شد. بعد آقای خسرو طالب زاده و بعد هم آقای کرمی بود، که بیشترین طول مدیریت را در این دوره داشت، و برای جلوگیری از افت تیراژ همشهري هم تحولی ایجاد کرد.

مسجدجامعي در ادامه افزود: من چند تذکر راجع به همشهری دادم. و آقاي كرمي هم با همان ادب خاص خود، و بی سرو صدا پیگیری کرد. در یک مورد گفتم، روزنامه همشهری روزنامه سیاسی نیست. ایشان هم تلاش کرد تا مسائل اجتماعی، فرهنگی، زیست‌محیطی و شهري در صفحه اول، نمود بیشتری داشته باشد.

وي افزود: نکته دوم، گفتم همشهری محله در این دوره تعطیل شده، و بايد احيا شود. و ایشان دوباره انتشار آنها را با همکاری آقاي امیرشاهی از روزنامه‌نگاران قديمي همشهري از سر گرفت. و نکته سوم، گفتم که برای سال 1400 برای هویت‌یابی تهران کاری کنید، كه ویژه نامه سده سنگ و الماس را شروع کردند، و اين ویژه نامه در مقایسه با سایر ویژه نامه‌ها، انصافا از کیفیت و

سطح بالاتری برخوردار است. مقصودم اين است كه هر تذکری دادیم، آقاي كرمي توجه کرد.

وي در ادامه گفت: کار خوب دیگر آقاي كرمي که خواهشم این است، خانم قدیری هم این کار را ادامه دهند، ايجاد ظرفیت چند رسانه‌ای همشهری است، که حضور همشهری را در فضای مجازی بیشتر و موثرتر کرد.

عضو شوراي اسلامي شهر تهران تصريح كرد: فرصت را مغتنم دانستم، تا از آقاي كرمي برای صبوری و ادبشان، و همچنين اينكه بی سر و صدا وقت می گذاشت، و امور را پیگیری می‌کرد. و تذکرات شورا را عملیاتی می‌کرد، تشکر کنم. ضمنا به جهت اینکه پدر بزرگوارشان هم مرحوم شدند، به ایشان که خودشان جانباز ، و از خانواده‌ای شهید پرور هم هستند، تسلیت عرض می‌کنم.

 

232-13

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: