• يکشنبه ٢ شهريور ١٣٩٩-١٧:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٤٠
احمد مسجدجامعي در شورای شهر پیشنهاد داد

سال 1400 را سال مكتب تهران اعلام کنیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال 1400 را به نظرم سال مکتب تهران اعلام کنیم. چرا كه تهران برای خودش مکتب معماری دارد. مکتب شعر دارد. مکتب فرهنگی و مکتب کلامی دارد. مکتب زیست محیطی و حتي مكتب موسيقي دارد. و تا حالا کسی روی ابعاد گوناگون مکتب تهران کار اساسی نکرده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی در دویست و سی  و دومین جلسه شورا، با يادآوري اينكه 14 مهرماه امسال، پنجمين دوره از روز تهران و دومين دوره از هفته تهران است، گفت:از زماني‌ كه آقاي شهردار گفتند، تهران شهري براي همه، من هم پيشنهاد كردم كه در روز تهران، همه كميسيون‌هاوهمه معاونت‌هاي شهرداري فعال شوند، كه انصافا سال گذشته تجربه متفاوتي هم رقم خورد.

احمد مسجدجامعي با بيان اين مطلب و تسليت ايام سوگواري سيدالشهدا(ع)، در ادامه گفت: با فعال شدن كميسيون‌هاي مختلف شورا، كميسيون حمل و نقل يك جلسه علمي گذاشت، و موزه خيابان وليعصر را هم افتتاح كرد. خانم اماني طرح خيابان جامع را ارائه كردند. کمیسیون شهرسازی خانه معمار، يعني خانه مرحوم لرزاده را بازگشایی كرد. و كميسيون سلامت و محيط زيست و خانم دکتر نوری افتتاح پارک بانوان را در برنامه داشتند.

وي با بيان اينكه همه اعضاي شورا به نوعی در روز و هفته تهران مشارکت کردند. و کمیسیون فرهنگی هم که بنا بر ماهيتش جای خود داشته و دارد، افزود: امسال هم کمیسیون برنامه و بودجه طرح‌های نویی دارد. و درباره پروژه‌های کوچک مقیاس در همه حوزه‌های فرهنگی، زیست محیطی و خدمات شهری برنامه‌ريزي كرده است.

وي در ادامه افزود: می‌خواستم بگویم، شهرداری هم در موضوع روز و هفته تهران فعال‌تر باشد. سال گذشته به جز معاونان شهردار،آقای مهندس کاظمی هم از طرف شهردار در برنامه‌ها و طرح‌ها حضور داشتند.در مجموع با توجه به اینکه این دوره،آخرین دوره‌ای‌ست که شورای پنجم هفته تهران را برگزار می‌کند، باید منسجم‌تر باشیم.

سال 1400، سال مكتب تهران

مسجدجامعي در ادامه تصريح كرد:البته سال 1400 را به نظرم سال مکتب تهران اعلام کنیم. چرا كه تهران برای خودش مکتب معماری دارد. مکتب شعر دارد. مکتب فرهنگی و مکتب کلامی دارد. مکتب زیست محیطی و حتي مكتب موسيقي دارد. و تا حالا کسی روی ابعاد گوناگون مکتب تهران کار اساسی نکرده است.

عضو شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه من سال 1400 را برای پایتخت، سال مکتب تهران پیشنهاد می‌کنم، افزود: در اين زمينه همه کمیسیون‌ها فعال شوند، تا با شکوه بیشتری امسال، هفته تهران برگزار شود. و برای سال آینده گزارش مکتب تهران را داشته باشیم.

 

232-12

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: