• يکشنبه ٢ شهريور ١٣٩٩-١٤:٤٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٣٨
همزمان با آغاز سال چهارم دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران

هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با یک تغییر ابقا شدند

انتخابات اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه برگزار شد. در این جلسه که همزمان با آغاز چهارمین سال دوره پنجم بود، هیات رییسه شواری شهر تهران با یک تغییر ابقا شدند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و دومین جلسه و همزمان با آغاز چهارمین سال این دوره انتخاب شدند.

بر این اساس، ابتدا انتخاب ریاست شورا در دستور قرار گرفت، که برای این منظور محسن هاشمی به عنوان تنها کاندیدا ریاست نامزد شد. و در نهایت از 20 نفر اعضای حاضر با 18 رای موافق برای چهارمین سال پیاپی به عنوان رییس شورا انتخاب شد.

در ادامه موضوع انتخاب نایب رییس شورا در دستور قرار گرفت، که برای این امر نیز تنها سید ابراهیم امینی کاندیدا شد. و در نهایت  با 16 رای از 20 آراء حاضر، به عنوان نایب رییس شورا برای چهارمین سال پیاپی انتخاب شد.

در  ادامه  انتخاب دو منشی هیات رییسه نیز در دستور قرار گرفت.  در ابتدا با وجود کناره گیری بهاره آروین  که در سه سال گذشته به عنوان منشی هیات رییسه حضور داشت، محسن هاشمی و دیگر اعضای شورا اصرار بر باقی ماندن وی در پست منشی داشتند، اما بهاره آروین از موضوع انتخاب منشی های هیات رییسه کناره گرفت.

در ادامه زهرا نژاد بهرام، سید آرش حسینی میلانی و الهام فخاری سه نامزدی بودند، که برای منشی هیات رییسه کاندیدا شدند. و در نهایت زهرا نژاد بهرام با 13 رای و سید آرش حسینی میلانی با 12 رای از 20 رای اعضای حاضر به عنوان منشی های هیات رییسه در سال چهارم انتخاب شدند.

 

232-10

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: