• يکشنبه ٢ شهريور ١٣٩٩-١٣:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٧٣٦
سید محمود میر لوحی، رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا:

هیات رییسه شورا در سه سال قبل کارنامه قابل قبولی داشت

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما برای 4 سال باید متعهد و ملتزم به رای مردم باشیم. همچنانکه در حفظ محیط زیست، برخورد با تخلفات، انضباط مالی، توجه به جوانان و زنان در انتصاب پست های مدیریتی و شفافیت که خواسته مردم بوده، توانستیم موفق عمل کنیم. هیات رییسه شورا در سه سال قبل کارنامه قابل قبولی داشت

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید محمود میر لوحی در دویست و سی و دومین جلسه شورا، با اشاره به انتخابات هیات رییسه شورا در سال چهارم، گفت: هم در سال اخیر و هم در دو سال قبل تر، به نظر می آید که شورا موفق عمل کرده، به طوریکه  تصمیمات بزرگ و موثر در صحن هم در فضای افکار عمومی، و حتی در سطح بین المللی بازتاب داشته است. و من این عملکرد کارا را، محصول عملکرد هیات رییسه شورا می دانم.

میرلوحی افزود: ما یکسال پر چالش را در پیش رو داریم. و در آستانه انتخابات شورا و ریاست جمهوری قرارداریم. در حال حاضر هم شرایط به نحوی است که رقبای ما درغیاب مشارکت حداکثری، امروز دارند کرسی ها را می گیرند.

وی افزود: با این حال ما برای 4 سال متعهد و ملتزم به رای مردم هستیم. آرایی که به واسطه آن سعی بر ایجاد انضباط مالی، برخورد با تخلفات، حفظ محیط زیست، تحقق تهران شهری برای همه، توجه به زنان و جوانان در انتصاب در پست های مدیریتی، و حفظ کیان شورا داشته ایم. و امیدواریم هیات رییسه شورا در حفظ کیان شورا و اصلاح طلبان همانگونه که در سه سال قبل زحمات زیادی کشیده اند، در سال آخر نیز توفیق داشته باشند. و امانتدار خوبی برای رای و اعتماد مردم در سال آخر شورا باشیم.

 

232-9

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: