• يکشنبه ٢٦ مرداد ١٣٩٩-١٠:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٦٥٥
زهرا نژادبهرام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس

بازار تهران ایمن می‌شود/نصب 80 شیر هیدرات و تغییر کابل‌های برق

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از بررسی ویژه موضوع ایمنی بازار در کمیته زیرساخت ستاد بازآفرینی تهران خبر داد و گفت: نصب 80 شیر هیدرات و تغییر کابل‌های برق در بازار در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ درباره جلسه ویژه کمیته زیرساخت ستاد بازآفرینی شهر تهران اظهار داشت: روز گذشته این جلسه با موضوع ویژه ایمنی بازار برگزار شد و بیشترین دغدغه و نگرانی در مورد بازار درباره سیستم برقی آن بود که شرکت توزیع برق، شرکت آب و فاضلاب و سازمان آتش‌نشانی تهران نیز این موضوع را مطرح کرده‌اند و قرار شد که دو هفته یکبار جلسه کمیته زیرساخت برگزار و اقدامات لازم جهت ایمنی بازار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ریاست ‌ستاد بازآفرینی شهر تهران، بر عهده پیروز حناچی شهردار پایتخت و ریاست کمیته زیرساخت بر عهده تقی‌زاده معاون استاندار است، افزود: همه در جلسه اخیر کمیته زیرساخت اتفاق نظر داشتند که هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای ایمنی بازار صورت گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: نصب 80 شیر هیدرات در محدوده بازار به پیشنهاد سازمان آتش‌نشانی مورد پذیرش شرکت ‌آبفا قرار گرفت و بنا شد که اقدامات لازم در این راستا هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

نژادبهرام با بیان اینکه در حال حاضر دو ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده بازار وجود دارد گفت: وجود ایستگاه‌ آتش‌نشانی برای بعد از بحران در نظر گرفته شده ولی باید برای قبل بحران هم ظرفیت‌های زیرساختی را جهت افزایش ایمنی بازار فراهم کنیم.

وی گفت:‌ شرکت توزیع برق تعویض کنتورها و تغییر کابل‌های برق را در دستور کار قرار داده است ولی با این وجود فرسودگی سیستم برق داخل ساختمان‌های محدوده بازار جای نگرانی دارد که در کمیته ویژه زیرساخت ستاد بازآفرینی شهر تهران قرار شد تدابیری در این زمینه اتخاذ شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: