• شنبه ٢٥ مرداد ١٣٩٩-١١:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٦٤٥
‌‌بهاره آروین خبر داد؛

انتشار مشروح مذاکرات بیش از صد جلسه صحن علنی در پرتال شورا

بهاره آروین رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند از انتشار مشروح مذاکرات بیش از صد جلسه علنی شورای شهر تهران خبر داد و ابراز امیدواری کرد دیگر نهادهای شورایی و پارلمانی همچون مجلس شورای اسلامی نیز از این شیوه شفافیت پارلمانی الگو بگیرند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران بهاره آروین عضو هیات رییسه شورا در رشته توییت نوشت: برای اولین بار در کشور مشروح مذاکرات جلسات صحن علنی شورای شهر تهران به همراه آراء موافق و مخالف در کلیه رای‌گیری‌های انجام شده در فرمت استاندارد روی وبسایت شورای شهر در دسترس عموم قرار گرفته است.
 
وی افزود : به دلیل برخی ناکارآمدی‌های اداری تهیه و انتشار استاندارد مشروح مذاکرات شورا از ابتدای سال ۹۹ متوقف شده است که امیدوارم با افزایش مطالبه‌گری مستمر جامعه مدنی و پیگیری هیئت رئیسه جدید در سال آخر فعالیت شورای پنجم این اقدام ارزشمند تداوم یابد.
آروین افزود: به هر حال آنچه تاکنون برای جلسات صحن علنی شورا انجام شده است الگویی از شفافیت پارلمانی است که امید است در دیگر نهادهای شورایی و پارلمانی به ویژه مجلس شورای اسلامی آغاز شده و در شورای شهر تهران نیز تداوم یابد.
 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: