• چهارشنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٩-١٠:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٦٢٥
زهرا نژاد‌بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم

حفظ جان شهروندان در پارکها باید به طور جدی در دستور کار شهرداری تهران باشد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به جان‌باختن پسر نوجوان ۱۴ ساله به دلیل برق گرفتگی در پارک لاله گفت: شهرداران مناطق باید بر رعایت استاندارهای ایمنی در پارک‌ها بر پیمانکاران نظارت کنند؛ این موضوع باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد‌بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حادثه پارک لاله و جانباختن پسر نوجوان 14 ساله بر اثر برق گرفتگی اظهار کرد: در ابتدا این حادثه را به خانواده این نوجوان تسلیت عرض می‌کنم؛ متأسفانه در شامگاه شنبه 18 مرداد ماه پسر نوجوان 14 ساله دچار برق گرفتگی در پارک لاله می‌شود و علی‌رغم تلاش تیم پزشکی اورژانس و اعزام وی به بیمارستان امام خمینی(ره) اما این نوجوان جان خود را از دست داد.

نژادبهرام با تأکید بر رعایت استاندارهای ایمنی در محل‌های مختلف شهر و بوستان‌های پایتخت تصریح کرد: در این ارتباط، پیمانکاران شهرداری مکلف به رعایت استاندارها هستند همچنین باید نظارت کافی از سوی شهرداران مناطق و نواحی  بر فعالیت پیمانکاران  انجام شود.

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران اضافه کرد: متأسفانه در دوره‌های گذشته از مدیریت شهری در چندین نوبت چنین اتفاقاتی افتاده بود و در این دوره، نخستین اتفاقی بود که برای یکی از شهروندان صورت گرفته که همین مورد نیز زیاد است و باید شهرداری بتواند با رعایت استاندارهای ایمنی از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کند.

وی با تأکید بر ضرورت  و رعایت مسئله ایمنی خاطرنشان کرد: این موضوع باید به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار گیرد همچنین روز گذشته تذکری در رابطه با این مسئله به شهرداری تهران داده شد که بنابر پیگیریهای صورت گرفته برخی از افراد به عنوان مظنون با پیگیریهای شهردار منطقه و مراجع قضایی بازداشت شده‌اند.

نژاد بهرام متذکر شد: مجدداً تاکید می‌کنم که باید استاندارهای ایمنی که قوانین آن نوشته شده است در همه موارد و به‌ویژه در بوستانها و پارکها رعایت شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: