• چهارشنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٩-٠٧:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٦١٩
شهربانو امانی در حاشیه بهره برداری از پروژه های شهرداری منطقه 9:

شهرداری منطقه 9 اولین دستورالعمل خیابان کامل را انجام داد

رییس کمیته ایمن سازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرایی شدن برنامه توسعه سوم، مبنی بر خروج پادگان ها از شهر، گفت: شهردار منطقه ۹، اولین دستورالعمل خیابان کامل* را به عنوان نمونه انجام داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، شهربانو امانی گفت: خوشبختانه با روندی که شهرداری در ارتباط با افزایش سرانه فضای سبز، بویژه در مناطق کم برخوردار شروع کرده است، این دومین پروژه مهم، بعد از پادگان ۰۶، و یکی از پروژه های بسیار مهم بود که انجام شد.

وی گفت: امروز شاهد بازگشایی مسیر پادگان جی بودیم، که گام مهمی در اجرایی شدن برنامه توسعه سوم، مبنی بر خروج پادگان ها از شهر برداشته شد که جای تشکر دارد.

امانی گفت: احداث کلینیک در منطقه ۹، یکی از اهدافی بود که شهرداری سالها بود آن را دنبال می‌کرد، و بالاخره افتتاح شد. در سال گذشته زیرگذر استاد معین افتتاح شده بود، اما مردم محلی علاقه داشتند که این مسیر دو طرفه شود، که با توجه به شرایط آن زمان شدنی نبود، و باید مسیر پادگان جی بازگشایی می‌شد، که بالاخره با انجام آن و زیرگذر استاد معین نیز دو طرفه شد.

وی افزود: بر اساس گفته های شهردار منطقه، به زودی مسیر تاکسی و اتوبوس در این محل راه اندازی خواهد شد. و شهردار جوان منطقه ۹، اولین دستورالعمل خیابان کامل را به عنوان نمونه انجام داده، و قرار است بر اساس برنامه توسعه شهر تهران، هرسال در هر منطقه یک خیابان کامل اجرایی شود.

*  خیابان کامل: خیابان‌هایی دارای 4 مد حمل و نقلی عمومی، خصوصی و مسیر دوچرخه و پیاده راه هستند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: