• سه شنبه ٢١ مرداد ١٣٩٩-١٥:٣٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٦٠٩
شهربانو امانی پس از استماع گزارش رابط شورایاری:

اگر بتوان "تی. او. دی" را در منطقه5 شهرداری تهران اجرايي كرد، ديگر شاهد وجود مگامال هاي مزاحم نخواهيم بود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر بتوان "تی. او. دی" * را در منطقه5 شهرداری تهران اجرايي كرد، ديگر شاهد وجود مگامال هاي مزاحم، همچون كوروش نخواهيم بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، شهربانو امانی در دویست و سی امین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش شورایاران منطقه ۵ ،ضمن تشکر از این شورایاران گفت: این افراد تیم جوانی هستند و پتانسیل بالایی دارند. اگر یک روز از مسئولان رده بالای کشور شوند، با توجه به اینکه کار را از رده‌های پایین آغاز کرده‌اند، می‌توان امیدوار بود، آینده مدیریت شهری بهتر از گذشته آن باشد.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک، در مجموع، ۱۴ ایستگاه مترو و ۱۸ ایستگاه "بی.آر.تی" در منطقه ۵ آماده ارائه خدمات هستند، افزود۴۷۶ کارشناس در کل مناطق شهر تهران توسط کمیته "تی. او. دی" آموزش دیده‌اند و از این میان، ۲۱ کارشناس متعلق به منطقه ۵ هستند و در  كارهاي مطالعاتي می‌توان از اين ظرفيت استفاده كرد. من تقاضا دارم شورایاران منطقه ۵ حتما با این کارشناسان شهرداری تعامل داشته باشند.

وی ادامه داد:  از شهردار ساعی منطقه ۵ و شهردار تهران نیز انتظار دارم که کار را در این منطقه شروع کنند. اگر بتوان "تی. او. دی"  را در اين منطقه اجرايي كرد، ديگر شاهد وجود مگامال هاي مزاحم، همچون كوروش نخواهيم بود. طي امسال و سال آينده نیز ضروریست ايستگاه هاي خط ٦ به بهره برداري برسد که انتظار می‌رود، تا حدود زيادي مشكلات ترافيكي را حل كند.

امانی در ارتباط با مشکلات منطقه حصارک گفت: علاوه بر خانه‌های ناایمن، بلندمرتبه سازی و در واقع همان بساز و بیاندازهای دهه گذشته، از معضلات این منطقه است. خط "بی.آر.تی" می‌تواند در حل این معضلات راهگشا باشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از وظایف شهرداران منطقه، مطالعه و اجرای خیابان کامل است. طبق مصوبه شورا، سالانه حداقل یک خیابان کامل باید داشته باشیم که هنوز توجه خوبی به این مهم که در برنامه نیز وجود دارد، نشده است. با توجه به اينكه دستورالعمل خيابان كامل در اين ماه ابلاغ شده، مناطق بايد هر چه سريعتر كار اجرا را شروع كنند. امیدوارم در آینده بخشی از گزارش شهرداران منطقه و شورایاری‌ها اجرای اقدامات در این زمینه باشد. کمیته "تی. او. دی"  نیز هم اکنون در حال انجام مطالعاتی در ایستگاه متروی خیابان پیامبر، تقاطع بزرگراه اشرفی است.

* کاربرد رویکرد توسعه حمل و نقل محور (تی او دی)

 
230-14

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: