• سه شنبه ٢١ مرداد ١٣٩٩-١٠:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٥٩٤
سید محمود میرلوحی پس از استماع گزارش رابط شورایاری:

منطقه 5 در مرز یک منطقه موثر و یک منطقه مسئله دار

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 5 در حال حاضر در مرزی قرار دارد که اگر در آن مسئولانه رفتار کنیم، می تواند به منطقه موثر و مفید در شهر از حیث گردشگری و تزریق هوای پاک به شهر باشد، و اگر به ظرفیت های آن توجه نشود، یک منطقه مسئله دار خواهد بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین المل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میر لوحی در دویست و سی امین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 5، گفت: منطقه 5 بالغ بر 29 محله دارد و لذا از حیث نیروهای شورایاری و انگیزه فعالیت در رتبه خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارگروه های فعال در این منطقه در شورایاری حضور دارند، و امیدواریم موثر باشند. اگر به این کارگروه ها خوب پرداخته شود، می تواند زیر ساخت قوی در مدیریت شهر به وجود بیاورد. و کمک خوبی در پروژه های بزرگ مقیاس خواهد بود. به ویژه اینکه این کارگروه ها می توانند در شرایط کرونا کمک حال مدیریت شهری باشند.

میر لوحی با بیان اینکه منطقه 5 در لبه مرز بین یک منطقه نمونه و یک منطقه مسئله دار قرار دارد، گفت: در این منطقه دو رویکرد وجود دارد، نخست آنکه این منطقه می تواند لطافت و هوای پاک را به شهر سرریز کند، اما اگر غفلت کنیم به زودی می تواند همه مشکلاتی که در همه مناطق تهران از جمله بافت فرسوده نیز در این منطقه ایجاد شود.

میر لوحی همچنین افزود: در این گزارش اشاره خوبی شد به ساختمان های نا ایمن. واقعا جای سوال دارد که با وجود اجرایی شدن آیین نامه 2800 و وجود امکانات مختلف، چرا باید ساختمان های نا ایمن وجود داشته باشد.

 

230-3

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: