• دوشنبه ٢٠ مرداد ١٣٩٩-١٤:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٥٨٢
محسن هاشمی در حاشیه مراسم رونمایی در شرکت واگن سازی تهران:

باساخت قطار ملی بایدشاهد تبدیل تورم رکودی به تورم توسعه ای باشیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم با حمایت هیات دولت و ریاست محترم جمهور از ساخت قطار ملی مترو، شاهد تبدیل تورم رکودی به تورم توسعه ای باشیم، و این حرکت به اولویت اول دولت تبدیل شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای طراحی وساخت قطار ملی که در شرکت واگن سازی تهران برگزار شد، گفت: نخست تشکر می کنم از آقای ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که این کمک و برنامه ریزی را برای خود کفایی بیشتر در ساخت مترو، مخصوصا تجهیزات متحرک داشتند.

وی ادامه داد:  متاسفانه در کشور به هر دلیلی شاهد تورم رکودی هستیم و  این حرکت و حمایت، که بر اساس سخنان مقام معظم رهبری تاثیر زیادی در جهش تولید در کشور دارد، باعث می شود بتوانیم  تورم رکودی را به تورم توسعه ای تبدیل و متعاقب آن ایجاد شغل و محصول کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخصیصریال و اعتبارات لازم به این پروژه، باید از اولویت های دولت محترم باشد، و امیدواریم هیات دولت و رییس جمهور از این حرکت که آقای ستاری شروع کرده، وآقای حناچی قبول کردند، استقبال و حمایت کند تا شاهد ادامه دار بودن چنین اقداماتی باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: