• شنبه ١٨ مرداد ١٣٩٩-١٢:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٥٥٣
در دویست و بیست و نهمین جلسه شورا صورت می گیرد؛

از ادامه بررسی اساسنامه شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران تا الزام شهرداري تهران به تأسيس موزه كودكان شهر تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورا ادامه بررسي اصلاح « اساسنامه شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران » و نیز بررسي طرح « الزام شهرداري تهران به تأسيس موزه كودكان شهر تهران » را در دستور کار خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا، در روز يكشنبه نوزدهم مرداد ماه 1399 از ساعت8:45  لغایت 12 در محل تالار اصلی شورا برگزار می شود.
جلسه فردا با نطق پیش از دستور محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا و همچنین علی اعطا، عضو وسخنگوی شورا آغاز خواهد شد.
در این جلسه ادامه بررسی اصلاح « اساسنامه شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر تهران »  از سر گرفته خواهد شد.
در ادامه بررسي یک فوریت لایحه « اعطاي مجوز به شهرداري تهران جهت تشكيل شركت مهندسي تأمين تجهيزات ريلي ايران ( متران ) » در دستور قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه لایحه «معرفي31 نفر ازكاركنان رسمي شهرداري تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذيحساب » مورد بررسی قرار می گیرد.
 
در ادامه این جلسه «صورتجلسه چهلمین و چهل و یکمین جلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران» مورد بررسی قرار می گیرد. 
بررسی  طرح « نظام نامه انتخاب ، ارزيابي و نظارت بر عملكرد ذيحساب و قائم مقامان ذيحساب شهرداري تهران»  و همچنین بررسی لایحه  «حذف بند (8)قسمت (ج) پيوست شماره (2) متن نهايي مصوبه اصلاحي و تنقيحي مرتبط با ساماندهي وضعيت سازمان‌ها و شركت‌هاي وابسته به شهرداري تهران» از دیگر دستورهای  این جلسه خواهد بود.
در این جلسه همچنین طرح « الزام شهرداري تهران به تهيه رمزينه پاسخ سريع ( Q.R.Code ) براي آثار معماري ارزشمند معاصر ، بافت و بناهاي تاريخي و گردشگري و مكان رويدادهاي شهر تهران» مورد بررسی قرار می گیرد.
بررسي لایحه « سند راهبردي توسعه منابع انساني شهرداري  تهران » و بررسي طرح « الزام شهرداري تهران به تأسيس موزه كودكان شهر تهران » از دستورهایی هستند که در این جلسه در دستور  قرار می گیرند.
در ادامه « انتخاب يك نفر كارشناس متخصص در امور فني و شهرسازي جهت عضويت در ستاد هماهنگي كميسيون هاي ماده صد موضوع بند (ب) تبصره پنجم(5) » و « انتخاب يك نفر از اعضاي كميسيون فرهنگي اجتماعي جهت عضويت در ستاد حمايت از خانواده موضوع بند دوازدهم » از جمله مواردی است که در دستور قرار خواهند گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: