• يکشنبه ٥ مرداد ١٣٩٩-١٦:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٤٣٨
«سید حسن رسولی» در کانال شخصی اش در تلگرام نوشت

روابط بین دولت و مدیریت شهری باید با حداکثر همراهی باشد

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن توصیه هایی به پیروز حناچی،‌ شهردار تهران، گفت که روابط بین دولت و مدیریت شهری باید با حداکثر همراهی باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایرنا؛ «سید حسن رسولی» در کانال شخصی اش در تلگرام نوشت، حوزه مدیریت شهری تهران در مواجهه با تخلف ساختمانی ملک متعلق به نهاد ریاست جمهوری واقع در محله جماران مسؤلانه، شفاف و قانونی عمل کرده و جز این رفتار انتظار نبود.

وی افزود: مواضع آقای شهردار، پیروز حناچی، متین و گزارشات تقدیمی به ریٔیس جمهور نیز واقع بینانه و مبتنی بر ادبیات حقوقی و فاخر بوده است.

رسولی ادامه داد:‌ در شرایط کنونی کشور باوردارم که روابط و مناسبات شورا و شهرداری با دولت مورد حمایت اصلاح طلبان، باید برخوردار از حداکثر هم راهی باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:‌ این روابط باید شبیه پیشقدم بودن شهرداری در همکاری با دولت در مدیریت بحران شش ماهه اخیر کرونا در پایتخت باشد که برغم تنگناهای شدید مالی به احسن وجه جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد:‌ هر چند حضور عزتمندانه دکتر حناچی در جلسات دولت را به نفع طرفین می دانم، اما از آقای شهردار انتظار دارم هم چنان با مناعت طبع، ضمن تکریم ریٔیس جمهوری با موضوع عزتمندانه برخورد کند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: