• شنبه ٤ مرداد ١٣٩٩-١٤:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٤٣١
زهرا صدر اعظم نوری در گفت و گو با فارس؛

شورای شهر همه تلاشش را برای حفظ جان آتش نشانان انجام می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر تهران در ۳ سال گذشته بیشترین هزینه را برای نوسازی تجهیزات انفرادی و سازمانی آتش نشانی کرده است تا جان آتش نشانان و شهروندان حفظ شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدر اعظم نوری در گفت‌ و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درخصوص شهادت یکی از آتش نشانان شهر تهران گفت: من هم به سهم خودم شهادت این آتش نشان عزیز را خدمت جامعه آتش نشانی، خانواده این مرحوم و شهروندان تهرانی تسلیت می گویم.

وی افزود: امیدوارم آتش نشانان دیگر هم همان طور که ایثار و فداکاری می کنند و به دل وادث ورود می کنند مراقب خودشان هم باشند تا بتوانند حوادث را با موفقیت پشت سر بگذارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای اینکه مخاطرات به حداقل برسد تمام تلاش مان در این چند سال در قالب کمیته ایمنی این بوده است که تجهیزات مورد نیاز آتش نشان تامین شود تا این عزیزان بتوانند در ایمنی کامل وارد حوادث شده و نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: طبیعتا یکی از عوامل موثر در مدیریت هر حادثه تخصص و دانش و مهارت آتش نشانان است و یکی دیگر از عوامل موفقیت موضوع تجهیزات و امکانات است.

صدر اعظم نوری تصریح کرد: تلاش می شود تا آتش نشانان تخصص و تجربه را به دست آورند و نیروهای کارآمد جذب شوند و با آموزش های لازم به سطح قابل قبول از نظر تجربه ای برسند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در سوی دیگر تلاش شده است تا تجهیزات و امکانات آنها هم به روز باشد و شاهد این مدعا هم این است که در این دوره بیش از همه ادوار به این موضوع توجه شده است و از این پس هم این موضوع در اولویت قرار خواهد داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: