• يکشنبه ٢٩ تير ١٣٩٩-١٢:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٣٨٢
علی اعطا در تذکری بیان داشت

عدم درج قرارداد شبهه دار معاونت شهرسازى در سامانه شفافيت

علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از عدم درج قراردادى در معاونت شهرسازی که در بخشى از آن، مطالعات اصلاح ساختار انجام شده است، در سامانه شفافیت انتقاد کرد .

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورا، در تذکری  گفت: اخیراً در خصوص تضییع بیت المال در شهرداری تذكرى دادم. و مصداق آن را قراردادى در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران بر شمردم، كه به یک شرکت مهندسى مشاور با تخصص معماری و شهرسازی، در قالب بخشى از يك قرارداد عامليت چهار، انجام مطالعات اصلاح ساختار كه كارى تخصصى در حوزه تشكيلات سازمانى است، ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه هنوز بعد از مدت یک هفته از تذكر نتوانستم به اين دسترسی پیدا کنم، اظهار داشت: این قرارداد كه نسبت به آن شبهه وجود دارد، در كمال تعجب در سامانه شفافیت قراردادها ثبت نشده است.

اعطا ادامه داد: در دو سال اخیر بارها گفته شده است، که همه قراردادهای بالای ۲۵۰ میلیون تومان در سامانه شفافیت درج می شود. اما به رغم اینکه قرارداد یاد شده با مبلغ یک میلیارد، و به روایتی بالاتر از یک میلیارد و نیم است، اما بر روی سامانه شفافیت درج نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد، این موضوع سوال برانگیز است. چرا که دائماً با مردم صحبت می‌کنیم، و می‌گوییم تمام قراردادهای شهرداری از طریق سامانه شفافیت در دسترس آنها قرار دارد. اما چنین قراردادی که در آن شبه ایجاد شده را نمی‌توانیم در این سامانه مشاهده کنیم.

وی تاکید کرد: درخواست دارم بابت این موضوع توضیحات لازم ارائه شود.

 

6-227

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: