• دوشنبه ٢٣ تير ١٣٩٩-١٦:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٣٣٦
با حضور اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی اولین پروژه پیشتاز تجمیعی و افتتاح طرح‌های بهسازی خرد مقیاس مشارکتی در منطقه۱۳

با حضور محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و زهرا نژاد بهرام، رییس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران، طرح های بهسازی خرد مقایس مشارکتی در منطقه 13، به بهره برداری رسید و نخستین پروژه پیشتاز تجمیعی در این منطقه کلنگ زنی شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین­الملل شورای اسلامی شهر تهران، مراسم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های نوسازی منطقه 13،  با حضور محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری و زهرا نژاد بهرام، رییس کمیته شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، کاوه حاجی علی اکبری، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و  مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه سیزده و جمعی دیگر از مسئولان این منطقه در محله صفا و زاهد گیلانی برگزار شد.

 در این مراسم طرح های بهسازی خرد مقیاس مشارکتی از جمله پاتوق قنات، جداره سازی کوچه عابدینی، پاتوق کوچه حلیمی و فضای جمعی زاهد گیلانی در منطقه 13 تهران به بهره­برداری رسید.

همچنین مراسم کلنگ زنی اولین  پروژه پیشتاز تجمیعی ۱۵ پلاک برگزار و بدین ترتیب، عملیات اجرای آن رسما آغاز شد.

گفتنی است، پروژه پاتوق قنات در مساحتی به وسعت 400 مترمربع با کاربری فضای سبز و خدماتی در محله صفا و نیز جداره سازی کوچه عابدینی که در متراژی به طول 400 متر با کاربری زیبا سازی و هویت بخشی در این محله انجام شده بود، افتتاح شد. در این محله علاوه بر پروژه های یاد شده، پاتوق کوچه حلیمی در مساحت 140 مترمربع، با کاربری فضای سبز – تفریحی به بهره برداری رسید.

 فضای جمعی محله زاهد گیلانی در مساحت 450 مترمربع با کاربری فضای سبز – تفریحی از دیگر پروژه های افتتاح شده این منطقه بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: