• دوشنبه ٢٣ تير ١٣٩٩-١٥:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٣٣٤
حسن خلیل آبادی در گفت و گو با خبرگزاری فارس بیان داشت؛

مخالفت شورای شهر با ساخت برج در پادگان 06/ ساخت و ساز در پادگان پیوست اجتماعی و ترافیکی ندارد

رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه انجام ساخت و ساز در پادگان 06 پیوست اجتماعی و ترافیکی ندارد، گفت: این پادگان باید تبدیل به پارک و مرکز گردشگری شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع ساخت و ساز در پادگان 06 و توافق شهرداری با ارتش اظهار داشت: روز گذشته محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که ارتش از توافق با شهرداری منصرف شده است ولی غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباط با رسانه شهرداری تهران پس از این اظهارنظر آقای هاشمی گفت، توافق با ارتش در مورد پادگان 06 منتفی نشده است.

وی افزود: پس از این موضوع محسن هاشمی اصلاحیه‌ای در مورد خبر منتشر شده به نقلش به رسانه‌ها ارسال کرد و اعلام کرد این قضیه به صورت قطعی منتفی نشده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: البته به طور کلی اعضای شورای شهر نسبت به انجام بارگذاری و ساخت و ساز در پادگان 06 اعتراض دارند و در این زمینه چندین بار به شهردار تهران نیز تذکر داده شده است.

خلیل آبادی بیان داشت: منطقه‌ای که پادگان 06 در آن قرار گرفته پر تراکم بوده و در صورت بارگذاری در آن آشفتگی ترافیکی در منطقه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت زیادی در این پادگان وجود ندارد و ترددها بسیار اندک است،‌گفت:‌بهتر است واگذاری زمین جهت ساخت و ساز به ارتش در بیرون از تهران یا محدوده دیگری که امکان ساخت و ساز وجود دارد، انجام گیرد.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: انجام ساخت و ساز و بارگذاری در پادگان 06 به هیچ عنوان پیوست اجتماعی و ترافیکی ندارد و به صلاح نیست

خلیل‌آبادی بیان داشت: زمانی مطرح کردیم باید پادگان‌ها به خارج از شهر منتقل شود و اکنون با شرایطی مواجه شده‌ایم که شهرداری تمایل دارد ساخت و ساز در این محل انجام دهد.

وی گفت:‌به نظر ما پادگان 06 باید جهت ارائه خدمات عمومی تغییر کاربری دهد به طور مثال بخشی از آن تبدیل به بوستان، پارک و یا مرکز گردشگری شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: فضاهای شهر متعلق به مردم است و ساخت برج‌های بلند در پادگان 06 به صلاح نیست و نقض قرض محسوب می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: