• سه شنبه ١٧ تير ١٣٩٩-١٥:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٢٦٨
ناهید خداکرمی پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 7 بیان داشت(7-225)

کندی حل و فصل مشکلات بیمارستان جرجانی ما را نگران کرده است

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منطقه 7 یکی از مناطق موفق در عرصه مدیریتی شهرداری تهران بوده است، گفت: کندی حل و فصل مشکلات بیمارستان جرجانی ما را نگران کرده است. لذا از سازمان تامین اجتماعی استان تهران انتظار داریم که همکاری بیشتری انجام دهند، تا بتوانیم در بافت متروکه بیمارستان، شاهد تحولی برای منطقه باشیم، تا اتفاقی ماندگار برای منطقه 7 به وقوع بپیوندد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، ناهید خدا کرمی در دویست و بیست و پنجمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 7 ، در خصوص  مشکلات و اقدامات این منطقه  گفت: بسیار خوشحالم که منطقه‌ای با مدیریت یک زن از جامعه پزشکی، و مشارکت خوبی که شورایاران به شهرداری دارند،‌ موفق عمل کرده است. از جمله اقدامات خوبی که در این منطقه صورت گرفته، توجه به تنوع تاریخی و فرهنگی است، که البته جای کار بیشتر دارد.

وی ادامه داد: منطقه 7 یکی از مناطق استثنایی شهر تهران است. یعنی شما اگر تنوع بافت سازه‌ای و بافت فرهنگی آن را ببینید، به این استثنا بودن پی می‌برید.

 رییس کمیته سلامت شورا همچنین افزود: این منطقه به صورت سلامت محور اداره می شود، و شاهد تلاشی هستیم که خانم دکتر سمیه حاجوی، شهردار در این منطقه انجام می‌دهند.

خداکرمی افزود:  افزایش فضای سبز و فضای اجتماعی رو به گسترش است. و داشتن معاون جوان و خوش فکرش می‌تواند یکی از دلایل این پیشرفت باشد. همین امر باعث بالا رفتن انرژی زنانه شده، و ما شاهد موفقیت این منطقه هستیم. منطقه 7 یکی از مناطق مدیریتی ما است که گویا یک خانواده آن را اداره می‌کند.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت بیمارستان جرجانی نیز گفت: ‌ما ابتدای فعالیت، از این بیمارستان بازدید کردیم. و این کندی حل و فصل مشکلات این بیمارستان ما را نگران کرده است. ما از سازمان تامین اجتماعی استان تهران انتظار داریم، که همکاری بیشتری انجام دهد ،تا بتوانیم در بافت متروکه بیمارستان جرجانی، شاهد تحولی برای منطقه باشیم، تا اتفاقی ماندگار برای منطقه 7 به وقوع بپیوندد.

خداکرمی خاطر نشان ساخت:  من از دکتر مصطفی سالاری، رئیس سازمان تامین اجتماعی و اداره کل استان تقاضا می‌کنم، در راستای تقویت مدیریت یکپارچه همکاری کنند، تا بتوانیم این بیمارستان را به فضای عمومی شهر اضافه کنیم. حتی اگر قرار است سرانه بیمارستانی منطقه افزایش پیدا کند، باز به ما کمک کنند.

خداکرمی با اشاره به تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان امام حسین (ع) گفت: این بیمارستان جزو بیمارستان‌های سطح 3 تهران است. حجم زیادی از بیماران از شهرهای دیگر برای انجام اقدامات پیچیده به آن مراجعه می کنند، و با توجه به تعداد حجم مراجعه کننده به این بیمارستان، باید فضای استراحت مناسب در اختیار همراهان بیمار پیش بینی شود

وی در پایان تصریح کرد: ‌نکته دیگر که باید منطقه 7 به آن توجه کند، استفاده بیشتر از مردم در حل مشکلات منطقه‌ای است. ما عادت نکنیم که به مردم دستور بدهیم، بلکه مردم به ما بگویند که برایشان چه باید بکنیم. شما پیشنهاد خوبی برای استفاده از دختران هنرستانی برای زیباسازی معابر دادید. پس شما فضا را در اختیارشان قرار دهید. یک دهم هزینه‌ای که در زیباسازی اختصاص داده می‌شود، اگر اختصاص به دانش آموزان داده شود، قطعا تهران زیباتری خواهیم داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: