• دوشنبه ١٦ تير ١٣٩٩-٢٠:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٢٦١
علی اعطا خبر داد

بررسی فرآیند صدور پروانه و گواهی ساختمان در کمیته معماری شورای شهر تهران

علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بیان این مطلب که کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی و گواهی ساختمان می تواند بخشی از مشکلات شهروندان در این حوزه کاهش دهد، گفت: فرآیند تهیه لایحه صدور پروانه و گواهی ساختمان در کمیته معماری شورای اسلامی شهر تهران بررسی شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، جلسه بررسی لایحه فرایند صدور پروانه و گواهی ساختمان، با حضور «علی اعطا» عضو و رئیس کمیته معماری شورای اسلامی شهر تهران و «عبدالرضا گلپایگانی» معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و کارشناسان حوزه شهرسازی شهرداری برگزار شد.
 
علی اعطا در این نشست بر ضرورت کاهش زمان صدور پروانه و گواهی ساختمانی تاکید کرد، و گفت: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی و گواهی ساختمان می تواند بخشی از مشکلات شهروندان در این حوزه را کاهش دهد.
اعطا تاکید کرد:  هر نوع اصلاح در این لایحه باید گام به گام و با رعایت ضوابط و مقررات، حفظ حقوق مالکان و ذینفعان انجام شود.
 
به گفته وی، ضرورت دارد تا شهروندان در ساخت و سازهای خود به ساز و کار خود کنترلی دست یابند .
 
«عبدالرضا گلپایگانی» معاون شهردار تهران نیز افزود: در حال حاضر برخی اصلاحات برای کاهش زمان صدور پروانه ساخت و گواهی ساختمانی در این معاونت انجام شده است.
 
گلپایگانی نیز در این نشست تاکید کرد: از این طریق در بخشی از زمان شهروندان و مالکان برای صدور پروانه ساخت صرفه‌جویی می‌شود.
 
بر اساس این گزارش؛ جلسات کمیته معماری و طرح های شهری شورای اسلامی شهر تهران به منظور پیگیری تدوین لایحه فرآینده صدور پروانه ساختمانی و گواهی نامه ساختمانی، به صورت مستمر با حضور مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار می شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: