• يکشنبه ١٥ تير ١٣٩٩-١٥:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٢٣١
ناهید خدا کرمی در بررسی ابعاد حادثه کلینیک سینا مهر بیان داشت؛8-224

مظلومیت پزشکان در ماجرای سینا مهر مشخص شد

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در بررسی حادثه کلینیک سینا مهر با اشاره به اینکه چرا شرایط این ساختمان مورد بررسی نهادهای ذیربط قرار نگرفته است گفت: مظلومیت پزشکان در این حادثه مشخص است، چرا که تعداد زیادی از کادر درمان جان خود را از دست داده‌اند و در حال حاضر هشت نفر از این پزشکان نیز بازداشت هستند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورا که به بررسی حادثه کلینیک سینامهر اختصاص داشت با اشاره به اینکه چرا شرایط این ساختمان مورد بررسی نهادهای ذیربط قرار نگرفته است گفت: مظلومیت پزشکان در این حادثه مشخص است، چرا که تعداد زیادی از کادر درمان جان خود را از دست داده‌اند و پس از این حادثه هشت نفر از این پزشکان نیز بازداشت هستند.

وی با بیان اینکه یک عده‌ای در این کلینیک کار می‌کردند و برای آنها بیمه رد می‌شده است و اینکه چرا وزارت کار این مجموعه را کارگاه اعلام نمی‌کند؟ گفت: حالا که حادثه رخ داده همه می‌گویند که اخطارها را داده‌اند اما چرا نظارت دقیق‌تری صورت نگرفته است؟ به گونه‌ای که وقتی اضافه دریافتی صورت می‌گیرد همه بر روی این موضوع حساسند و کادر مربوطه را به تعزیرات فرا می‌خوانند؛ اما چطور این همه مشکل در یک کلینیک وجود داشته هیچ گزارشی از وضعیت آن اعلام نشده است؟ اگر مشکلی وجود داشته چرا مجوز فعالیت آن باطل نشده است؟

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: