• شنبه ١٤ تير ١٣٩٩-١٨:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٢١٩
زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم

واکنش عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران به عدم حضور حناچی در هیئت دولت

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نسبت به عدم حضور شهردار تهران در هیئت دولت واکنش نشان داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری جلسه اعضای شورای شهر تهران با شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه دقایقی پیش با حضور اعضا و حناچی شهردار تهران به اتمام رسید و موضوع جلسه، بررسی گزارش‌های حادثه آتش‌سوزی کلینک سینا اطهر بود.

وی تصریح کرد: با توجه به حادثه رخ داده و بازدیدهای اعضای شورا شهر تهران، اعضا گزارش‌ بازدیدهای خود را در این جلسه مطرح کردند همچنین با توجه به اهمیت موضوع، کارگروهی تشکیل شده است.

عضوی هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز درخواست کردند که جلسه فردا به موضوع حادثه آتش‌سوزی در کلینیک سینا اطهر اختصاص پیدا کند.

وی گفت: طبق هماهنگی انجام شده، در جلسه فردا مسئولان وزارت بهداشت، آتش‌نشانی و شهرداری در جلسه حاضر و گزارش خود را مطرح خواهند کرد همچنین در جلسه فردا، حناچی شهردار تهران نیز حضور خواهد داشت.

نژادبهرام همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شما اطلاعی از عدم حضور حناچی شهردار تهران در جلسات هیئت دولت دارید یا خیر گفت: بهتر است  این موضوع را از آقای شهردار بپرسید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: