• شنبه ١٤ تير ١٣٩٩-١٥:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٢١٣
حسن خلیل آبادی در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری:

امیدواریم هر چه سریعتر سازمان گردشگری راه اندازی شود

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم هر چه سریعتر ساختار سازمانی گردشگری شهرداری تهران با عنوان سازمان گردشگری راه اندازی شود، تا چنین اقدامات ارزنده ای نظیر افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری توسعه بیشتری یابد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،  به مناسبت گرامی داشت روز قلم، مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی گردشگری، و رونمایی از کتاب گزیده پایان نامه های گردشگری در مقطع دکتری و ارشد، با حضور حسن خلیل آبادی، رییس کمیته میراث فرهنگی  و گردشگری شورا، و  مهر شاد کاظمی، رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار شد.

حسن خلیل آبادی در خلال برگزاری این مراسم ضمن استقبال از این طرح بر لزوم توسعه و فراگیری خدمات کتابخانه تخصصی گردشگری تاکید کرد، و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر ساختار سازمانی گردشگری شهرداری تهران با عنوان سازمان گردشگری راه اندازی شود، تا چنین اقدامات ارزنده ای توسعه بیشتری یابد.

وی افزود: راه اندازی این اقدام در راه توسعه گردشگری شهری، و ایجاد درآمد های پایدار بسیار مفید به فایده خواهد بود.

خلیل آبادی در پایان خاطر نشان ساخت: تهران باید از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تغییر یابد. اما در سایه توجه به گردشگری تهران، نباید از توجه به ری به عنوان ملجا و منشا تهران نیز غافل شویم. چرا که تهران در زمانی در دامان ری بوده، و لذا باید قابلیت ها و پتانسیل های شهرستان ری در حوزه گردشگری که بسیار غنی هم هست، مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است که کتابخانه تخصصی گردشگری در محل ستاد گردشگری شهرداری تهران، واقع در خیابان پاکستان، کوچه چهاردهم افتتاح شده است.

در این کتابخانه 750 عنوان کتاب با موضوع گردشگری، و نیز 40 عنوان کتاب لاتین در این زمینه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

همچنین 250 عنوان پایان نامه نیز در کتاب گزیده پایان نامه های گردشگری، در مقطع دکتری و ارشد در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: