• يکشنبه ٨ تير ١٣٩٩-١٤:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١٥٧
افشین حبیب زاده :

تابلوهای راهنما در سطح شهر کارکرد خود را از دست داده‌اند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اساسا تابلوهای راهنما در سطح شهر کارکرد خود را از دست داده اند. در زمانی که افراد می‌توانند اسم و محل فروشگاه خود را در فضای مجازی ثبت کنند، اکثریت مردم نیز برای دسترسی آسان تر به آن فروشگاه‌ها، به فضای مجازی مراجعه می‌کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، افشین حبیب زاده در دویست و بیست و سومین جلسه شورا و در جریان بررسی  طرح "الزام شهرداری تهران به نصب تابلوهای راهنمای ناشران و کتابفروشی‌ها در مناطق ۲۲گانه شهر تهران" و در مخالفت با آن گفت: اساسا تابلوهای راهنما در سطح شهر کارکرد خود را از دست داده اند. در زمانی که افراد می‌توانند اسم و محل فروشگاه خود را در فضای مجازی ثبت کنند، اکثریت مردم نیز برای دسترسی آسان تر به آن فروشگاه‌ها، به فضای مجازی مراجعه می‌کنند.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر بخواهیم برای کتابفروشی‌ها تابلو در نظر بگیریم، سایر اقلام فرهنگی نیز درخواست نصب تابلو خواهند کرد، ادامه داد: طبق اطلاعی که کسب نکرده‌ام اکنون نیز برخی از کتابفروشی‌ها با مراجعه به نهادهای متولی، مجوز نصب تابلو را دریافت و  با هماهنگی تابلوی خود را نصب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: عمومیت بخشیدن به نصب تابلو برای کتابفروشی‌ها در مناطق ۲۲گانه شهر تهران موجب خواهد شد، تا صنوف دیگر نیز به این کار تشویق و این حق را مطالبه کنند. در آن صورت، کل شهر تهران پر از تابلوهای مختلف خواهد شد. از این رو تصویب چنین طرحی ضرورت ندارد.

223-10

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: