• شنبه ٧ تير ١٣٩٩-١٠:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١٣٠
در دویست و بیست و سومین جلسه شورا بررسی می¬شود

از ادامه بررسی تعيين حريم آثار هنري در محوطه هاي عمومی، تا الزام شهرداري تهران به نصب تابلوهاي راهنماي ناشران و كتابفروشي ها

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و سومین جلسه شورا، ادامه بررسی « تعيين حريم آثار هنري در محوطه هاي عمومي سطح شهر تهران » و نیز بررسی « الزام شهرداري تهران به نصب تابلوهاي راهنماي ناشران و كتابفروشي ها در مناطق 22 گانه شهر تهران » را در دستور خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و بیست و سومین جلسه شورا، در روز يكشنبه هشتم تير ماه 1399 از ساعت8:45  لغایت 12 در محل تالار اصلی شورا برگزار می شود.

در ابتدای این جلسه، ادامه بررسي طرح « تعيين حريم آثار هنري در محوطه هاي عمومي سطح شهر تهران» از سر گرفته خواهد شد.

همچنین بررسی طرح « الزام شهرداري تهران به نصب تابلوهاي راهنماي ناشران و كتابفروشي ها در مناطق 22 گانه شهر تهران » در دستور قرار خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه لایحه «برنامه عملياتي ايمن سازي ساختمان هاي نا ايمن بلند مرتبه شهر تهران ( اعم از مسكوني و غير مسكوني ) و رفع خطر احتمالي» و نیز بررسي لايحه شهردار تهران در خصوص « تعيين بهاي خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضايي و انتظامي در خصوص تصاوير دوربين‌هاي كنترل ترافيك شهر تهران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه بررسي صورتجلسه چهلم و چهل­ویکم، جلسه كميسيون نامگذاري و تغيير نام اماكن و معابر عمومي شهر تهران، از دیگر دستورهای جلسه دویست و بیست و سوم خواهد بود.

در ادامه این جلسه 4 پلاک ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین بررسی طرح «اصلاح اساسنامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران» و همچنین طرح «نظام نامه انتخاب و ارزیابی و نظارت بر عملکرد ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب شهرداری تهران» نیز از دستورهای دیگر جلسه دویست و بیست و سوم خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: