• چهارشنبه ٤ تير ١٣٩٩-١٤:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١١٣
محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس

صاحبان قدرت در برابر اعمال قانون اخم نکنند/ساخت ملک نهاد ریاست جمهوری بدون پروانه

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از صاحبان قدرت در کشور گمان می‌کنند در برابر قانون متفاوت از مردم عادی هستند، گفت:‌ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری بدون پروانه ساخته شده بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تخلف ساخت و ساز در ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری، اظهار داشت: متاسفانه برخی از صاحبان قدرت در کشور گمان می‌کنند که در برابر قانون متفاوت از مردم هستند و این موضوع نه تنها برای دولت بلکه برای مجلس شورای اسلامی هم موارد مشابهی داشته است.

وی افزود: خیابان «مردم» حدود صد سال قیمت دارد و در حال حاضر این خیابان به روی مردم بسته شده و شهروندان اجازه تردد ندارند. این در حالی است که در مهمترین ساختمان‌های دنیا اینچنین نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید به بهانه تامین امنیت دسترسی مردم به خیابان‌ها را قطع کنیم،‌گفت: چرا حق عبور شهروندان از خیابان مردم سلب شده است. ما در شورای شهر مخالف این مساله هستیم.

حق‌شناس ادامه  داد:‌ساخت و ساز در پادگان 06 نیز نباید انجام شود. ساخت ساختمان پلاسکو نیز بدون در نظر گرفتن پارکینگ و عوارض نیز تخلف است و همه این موارد نشان می‌دهد که باید مسوولین در برابر قانون تمکین کنند.

وی در مورد ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری گفت:این ملک در 5 طبقه بدون پروانه ساخته شده بود و پس از افشای این تخلف توسط اهالی رسانه هفته گذشته تازه به دنبال اخذ پروانه رفته اند.در حالی که همه باید بدانند در برابر قانون یکسان هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: زمانی که شهردار ناحیه ومنطقه به دلیل اعمال مقررات اقدامی انجام می‌دهند صاحبان قدرت نباید اخم کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: