• سه شنبه ٣ تير ١٣٩٩-١٦:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١٠٥
زهرا نژاد بهرام پس از استماع گزارش رابط شورا یاری منطقه 2:

در منطقه فرحزاد با چالش های جدی و مشکل بافت فرسوده روبرو هستیم

رییس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در منطقه فرحزاد همچنان با چالش های جدی روبرو هستیم، و در همین راستا اصرار ما بر رفع مشکلات بافت فرسوده بوده، و ایجاد فرصت های جدید برای نوسازی را با استفاده از طرح های توسعه ای فراهم کرده ایم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژاد بهرام در دویست و بیست و دومین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 2، گفت: یکی از موضوعات مورد توجه وجود بافت های فرسوده در منطقه فرحزاد است، که در همین راستا اصرار ما بر رفع مشکلات بافت فرسوده بوده است. و به همین دلیل تسریع در  رفع مشکلات مربوط به اسناد مالکیت و ایجاد فرصت های جدید برای نوسازی را با استفاده از طرح های توسعه ای را فراهم کرده ایم.

وی ادامه داد: در عین حال موضوع وجود اسکان غیر رسمی و تعرض به حریم رودخانه و متاسفانه بروز آسیب های اجتماعی که همه اینها ناشی از حاشیه نشینی در شهر است، در منطقه فرحزاد وجود دارد و الزام می کند که شهرداری نسبت به اینجا با رویکرد ویژه ورود پیدا کند.

نژاد بهرام گفت: مشابه همین را به یک شکل دیگر در محدوده اسلام آباد و شهرک نیایش داریم، که در عمق بخش مدرن منطقه دو قابل مشاهده است، که باز هم همین مشکلات اسناد مالکیت را داریم. در همین راستا دفتر خدمات نوسازی هم در این منطقه فعال شده است، لذا الزام ما بر این است که با استفاده از ظرفیت های این دفتر و رویکرد مساعد شورای شهر تهران و مدیریت شهری نسبت به رفع مشکلات بافت فرسوده در این محدوده اقدامات لازم انجام شود.

222-15

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: