• سه شنبه ٣ تير ١٣٩٩-١٢:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١٠٢
تذکر شهربانو امانی، رییس کمیته ایمنی در حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران

شورا باید در شهری بدون پلاستیک پیش قدم باشد

رییس کمیته ایمنی در حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی شعار می دهیم که شهری بدون پلاستیک داشته باشیم، خود شورا باید پیش قدم باشد، و در جمع آوری گلدان های زینتی پلاستیکی در شورا اقدام شود.

اقدام شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر  تهران، شهربانو امانی در دویست و بیست و دومین جلسه شورا، و با تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، گفت: میلاد حضرت معصومه(س) روز ملی دختر نام گذاری شده، و این روز را  بالاخص به  دختران جوان و نوجوان شهر تهران تبریک می گویم. و از همین تریبون انتظار دارم نمایندگان محترم مجلس توجه ویژه ای به لایحه منع خشونت علیه زنان داشته باشند. چرا که امروز دختران در خانه های پدری شان با داس و تبر امنیت ندارند، و چهره خشونت علیه زنان و دختران خشن تر شده است.

 امانی در ادامه با تذکر به معاونت اجرایی شورای شهر، گفت: ما مدت ها است شعار شهری بدون پلاستیک می دهیم. و باید خود در این اقدام پیش قدم باشیم. ولی متاسفانه می بینیم گلدان های پلاستیکی زینتی در طبقات شورا گذاشته می شود. ضمن اینکه این گلدان ها از ابتدا نباید خریداری می شد، لذا خواستار جمع آوری آنها هستم.

امانی افزود: اقدامات این چنین دهن کجی به نمایندگان مردم است. و امیدواریم هر چه زودتر در راستای جمع آوری این گلدان ها اقدام شود.

222-11

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: