• سه شنبه ٣ تير ١٣٩٩-١٢:٤٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨١٠٠
محمد سالاری به نمایندگان مجلس یازدهم پیشنهاد داد

تشکیل کمیسیون شهرسازی و معماری در مجلس ضروری است

محمد سالاری با تاکید بر اهمیت ماموریت های حوزه شهرسازی و معماری و چالش های امروز شهرهای کشور، خواستار ایجاد کمیسیون شهرسازی و معماری در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، در دویست و بیست و دومین جلسه شورا، در تذکری در خصوص تاخیر در ایجاد سازمان اجرایی طرح های موضعی کن و فرحزاد، گفت: یکی از مهم ترین سرفصل های برنامه سوم که در سال ۹۹ برای آن بودجه هم پیش بینی شده، تشکیل سازمان اجرایی این طرح ها است. به موجب مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری مقرر شده، شهرداری تهران سال گذشته یکی از سازمان های موجود را متولی اجرای طرح های مذکور کند، تا با کمترین هزینه، بزرگترین عرصه تفرجگاهی شهر و کشور در محدوده کن و فرحزاد ایجاد شود. اما متاسفانه هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم ، گفت: اکنون که نمایندگان در حال تشکیل کمیسیون ها در مجلس هستند، ضرورت دارد با توجه به جایگاه ماموریت های شهرسازی و معماری در بین سایر ماموریت ها، و اهمیت مجموعه طرح های توسعه شهری و طرح های هادی، موضوعات مربوط به ایمن سازی و تاب آوری شهرها و مشکلات و چالش های امروز شهرهای کشور، که بدلیل عدم رعایت مقررات شهرسازی و معماری ایجاد شده است، کمیسیون تخصصی به نام شهرسازی و معماری در مجلس شورای اسلامی ایجاد شود.

222-9

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: