• سه شنبه ٣ تير ١٣٩٩-١٢:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٩٧
ناهید خدا کرمی پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 2 پیشنهاد داد

هر روز چالش یک محله حل شود

رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، ضمن بیان اینکه اولین گزارش شورایاری که نگاه محیط زیستی بر آن غالب بود، در شورا قرائت شد، گفت: پیشنهاد من درباره لیست تهیه شده از چالش‌های منطقه که توسط شورا یاران محترم تهیه شده، این است که به همه شهرداران نواحی ابلاغ شود، که هر روز را به چالش یک محله اختصاص دهند، و برای حل آن تلاش کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیست و دومین جلسه شورا، پس از استماع گزارش شورایاری گفت:‌ ما از منطقه 2 خیالمان راحت است، چرا که منطقه‌ای است که شهردار مردمی دارد، و هم اینکه شورا یارانی خوب و مطلع در آن فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: پیشنهاد من درباره لیست تهیه شده از چالش‌های منطقه که توسط شورایاران محترم تهیه شده، این است که به همه شهرداران نواحی ابلاغ شود، که هر روز را به چالش یک محله اختصاص دهند، و برای حل آن تلاش کنند.

خدا کرمی افزود: هر چالشی هم که نیازمند مصوبه و یا اقدام شوراست ، ما برای حل آن اعلام آمادگی می‌کنیم. چرا که با نگاه به این چالش‌ها می ینیم که قابل حل هستند. اما به شرطی که شهردار و شهرداران نواحی و شورا یاران همگام هم پیش بروند. بخصوص که از این گزارش می‌شود به این نتیجه رسید که شورایاران منطبق با دیدگاه شورا هستند. شاید این اولین گزارش شورا یاران باشد که نگاه محیط زیستی بر آن غالب بوده است.

222-6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: