• سه شنبه ٣ تير ١٣٩٩-٠٩:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٩٢
سید محمود میر لوحی پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 2 بیان داشت

وسعت افق دید شورایارای ها در توجه به مسائل کلان منطقه، ناشی از تغییر رویکرد شورا بوده است

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا، ضمن ابراز رضایت از وسعت افق دید شورا یاران در توجه به مسائل کلان منطقه و محلات، گفت: لازم است در رسیدگی به مشکلات شهرک های این منطقه نظیر آپادانا، بوعلیف امید و ... تسریع شود. چرا تاخیر در این امر سبب تضرر شهروندان، شهرداری و دولت می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میر لوحی در دویست و بیست و دومین جله شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 2 ، گفت: این کارهایی که در گزارش اشاره کردند، به نظرم یکی از محصولات تغییر رویکرد شورا در قبال  شورا یاران بود. اینکه  شورایاران امروز از درگیر شدن در جزییات مالی ذهنشان آزاد شده، و با وسعت  افق دیدشان به موضوعاتی نظیر حفظ باغات، مسائل کلیدی ترافیک می پردازند.

میر لوحی در ادامه افزود: موضوع  تاخیر در صدور سند شهرک های این منطقه یکی از موضوعاتی است که باید در رسیدگی به آن تسریع شود. و من انتظار دارم آقای حناچی تیم قوی تشکیل دهد، تا موضوع شهرک های بوعلی، آپادانا، امید و شهرک های دیگر در خصوص پایان کار و تفکیک سند تسریع شود.

وی افزود: تاخیر در این امر هم سبب تضرر شهروندان، شهرداری و دولت می شود. چرا که سبب نقل و انتقال غیر رسمی می شود.

 میر لوحی در پایان بار دیگر تاکید کرد: افق دید شورایاران وسیع شده و به مسائل کلان و ماندگار منطقه می نگرند، و امیدواریم این در شورایاری ها نهادینه شود.

222-2

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: