• سه شنبه ٣ تير ١٣٩٩-٠٩:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٩٠
الهام فخاری در آئین امضاء تفاهم‌نامه همکاری شورای اسلامی استان تهران و کمیسیون ملی یونسکو

مهمترین راه مقابله با سلطه‌گری استکبار، افزایش سواد فرهنگی و ارسال پیام فرهنگی ملت ایران به جهانیان است

رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: مهمترین راه مقابله با سلطه‌گری و زیاده خواهی استکبار، افزایش سواد فرهنگی و ارسال پیام فرهنگی ملت ایران به جهانیان است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، شامگاه دوشنبه آئین امضاء تفاهم‌نامه همکاری شورای اسلامی استان تهران و کمیسیون ملی یونسکو در مسجد جامع ورامین برگزار شد.

الهام فخاری، رییس شورای اسلامی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: متأسفانه در برخی از اخبار و گزارش‌ها، مدام از آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی استان و شهرستان‌های تهران سخن به میان می‌آید. در حالی که استان تهران گنجینه‌ای بزرگ از میراث فرهنگی و فرهنگ بومی مردمی است که باید آن را دید و به دیگران معرفی کرد.

وی افزود: تلاش اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی استان تهران این است که با رویکر فرهنگی به مدیریت شهر و روستا نگاه شود. و اگر حمایت و همراهی جمع اعضای شورای اسلامی استان تهران نبود، تحقق این رویکرد در هماهنگی امور به سرانجام نمی‌رسید.

رئیس شورای اسلامی استان تهران اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی استان تهران باور دارند، که مردم مهم‌ترین پاسداران و نگهبانان فرهنگی کشور هستند و اگر امروز میراثی برای ما باقی مانده، به دلیل همراهی مردم با این فرهنگ غنی است.

فخاری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین شورای اسلامی استان تهران و سازمان ملی یونسکو، گفت: تأکید کمیسیون ملی یونسکو بر آموزش، ترویج فرهنگی و ارتباطات است. چرا که یکی از روش‌های مبارزه با سلطه گری و انحصارطلبی استکبار و مبارزه با تهاجم فرهنگی، ارتقاء سواد فرهنگی است.

رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: امروز تلاش می‌شود تا در سایه انعقاد این تفاهم‌نامه، از ظرفیت کمیسیون ملی یونسکو در حوزه بین‌المللی استفاده کرده، و با رساندن پیام فرهنگی مردم ایران، با زیاده خواهی استکبار مقابله کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: