• يکشنبه ١ تير ١٣٩٩-١٢:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٦٨
تذکر سید محمود میر لوحی به شهردار تهران در خصوص مجموعه تفریحی میرزا حسین

نگذارید پادگانی نظیر 06 در داخل شهر شکل گیرد

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به سیاست های کلی و قوانین و مقررات موجود از جمله ماده 173 برنامه سوم و ماده 128 برنامه چهارم و 202 برنامه پنجم و دستور مقام معظم رهبری بر خروج 25 پادگان از شهر ها، و رویه های جدید خصوصا تغییر پادگان 06 به عرصه عمومی، انجام فعالیت نظامی در این مجموعه توجیهی ندارد. نگذارید پادگانی نظیر 06 در داخل شهر شکل گیرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میر لوحی در دویست و بیست و یکمین جلسه شورا، و در تذکری به شهردار تهران گفت: بر اساس اطلاعات واصله، 70 هکتار زمین مجموعه تفریحی میرزا حسین، در چهارچوب توافق نامه ای بین اوقاف و شهرداری تهران، 99 ساله تحویل گردیده و طبق اسناد مالی موجود 141 میلیارد تومان توسط شهرداری در این مجموعه هزینه شده است.

وی ادامه داد: اداره مجموعه به دلایل نامشخصی به دفتر شهردار وقت سپرده شده بود.  به دلایل نامعلوم همزمان با تغییر مدیریت شهری، به یکی از مراکز نظامی تحویل گردیده است.

میر لوحی افزود: با توجه به سیاست های کلی و قوانین و مقررات موجود از جمله ماده 173 برنامه سوم و ماده 128 برنامه چهارم و 202 برنامه پنجم و دستور مقام معظم رهبری بر خروج 25 پادگان از شهر ها، و رویه های جدید خصوصا تغییر پادگان 06 به عرصه عمومی، انجام فعالیت نظامی در این مجموعه توجیهی ندارد.  نگذارید پادگانی نظیر 06 در داخل شهر شکل گیرد

میر لوحی گفت: خواهشنمند است اقدامات انجام شده در جهت استراداد این مرکز را جهت اطلاع شورای اسلامی شهر تهران اعلام نمایید.

221-5

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: