• يکشنبه ١ تير ١٣٩٩-٠٩:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٦٣
 محمد جواد حق شناس در گفتگو با خبرنگار موج

چرا نهادهای دولتی دارای قدرت، با سو استفاده دست به تخلف می زنند؟ 

انتشار اخباری در مورد تخلف ریاست جمهوری در مورد ساخت و ساز در زمینی واقع در منطقه یک و در محله جماران، باعث شده تا این روزها با بالا گرفتن موج عظیمی از هجمه ها و انتقادها از سوی افکار عمومی، دولت و شهرداری تهران به شدت تحت فشار و با چالشی جدی روبرو شود.

 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس اولین عضو شورای شهر بود که با توئیت خود تخلف صورت گرفته را تایید کرد.
 
 وی در گفتگو با خبرنگار موج با دفاع قاطع از موضع خود گفت: چرا باید نهادهای دولتی یا نهادهای قدرت ما، با سو استفاده از قدرتی که در دست دارند، بخواهند تخلف کنند؟
 چرا باید مجلس برای خودش پیاده رو حاشیه ساختمان را تصاحب کند و حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد؟ چرا باید بنیاد مستضعفان بدون اینکه کسی مزاحمش شود، به کار ساخت پلاسکو ادامه دهد بدون آنکه پروانه داشته باشد؟ 
 
حق شناس ادامه داد: اگر این تخلفات چیز خاص و قابل ملاحظه ای نیست، چرا این چشم پوشی ها را برای آن پیرزن کرمانشاهی نداشتیم؟ و برای صدها مورد دیگری که از سر ناچاری شاید دست به تخلفی کوچک می زنند. به هر حال ما نماینده مردم هستیم و هر کجا احساس کنیم که حق شهر در حال تضییع است، مسلما باید بدون توجه به نگاه های سیاسی و جناحی یا منافع نهادهای قدرت و.... از حقوق شهر و شهروندان دفاع کنیم. برای همین ما نیز موظف هستیم اینگونه موارد را تا اجرای قانون، پیگیری کنیم و از همکاران عضو شورا هم انتظار می رود به هیچ عنوان در برابر چنین تخلفاتی کوتاه نیایند و تسلیم فشارهای احتمالی نشوند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: