• شنبه ٣١ خرداد ١٣٩٩-١١:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠٤٨
در دویست و بیست و یکمین جلسه شورا بررسی می شود؛

از اصلاحیه مصوبه نظام يكپارچه بليت الكترونيك تا تعيين بهاي پاسخ به استعلامات قضايي با دوربين‌هاي كنترل ترافیک

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست ویکمین جلسه شورا بررسی یک فوریت طرح اصلاح ماده واحده مصوبه نظام يكپارچه بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي شهر تهران و نیز بررسی لایحه تعيين بهاي خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضايي و انتظامي در خصوص تصاوير دوربين‌هاي كنترل ترافيك شهر تهران را در دستور کار خواهند داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور  بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  دویست و بیست و یکمین جلسه شورا در روز يكشنبه يكم تير ماه 1399 از ساعت 8:45  لغايت 12در محل تالار شورا برگزار می­ شود

در این جلسه  ادامه بررسی طرح « تسهيلات تشويقي حمايت از اقتصاد شهري و جهش توليد در برابر آسيب هاي ناشي از شيوع ويروس كرونا در شهر تهران » از سر گرفته خواهد شد.

در ادامه جلسه ، بررسی یک فوریت  طرح «اصلاحیه ماده واحده مصوبه " نظام يكپارچه بليت الكترونيك حمل و نقل عمومي شهر تهران" » در دستور قرار خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین طرح "الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ساماندهی و تعیین تکلیف استفاده موقت اداری و خدماتی از واحد های مسکونی در پهنه های مجاز مطابق طرح تفصیلی که در شرایط فعلی مورد بهره برداری قرار می گیرند" و نیز  طرح "تعیین حریم آثار هنری در محوطه های عمومی سطح شهر تهران" مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین  بررسی لایحه « برنامه عملياتي ايمن‌سازي ساختمان هاي نا ايمن بلند مرتبه شهر تهران ( اعم از مسكوني و غير مسكوني ) و رفع خطر احتمالي» و نیز بررسی لایحه « تعيين بهاي خدمات پاسخ به استعلامات مراجع قضايي و انتظامي در خصوص تصاوير دوربين‌هاي كنترل ترافيك شهر تهران» نیز از جمله دیگر دستورهای جلسه فردا خواهد بود.

بررسی صورتجلسه های چهلم و چهل­ویکم جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران از دیگر مواردی است که در جلسه فردا بررسی خواهد شد.

در ادامه این جلسه 4 پلاک ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: