• يکشنبه ٢٥ خرداد ١٣٩٩-١٦:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٨٠١٦
اعضای شورا پس از استماع گزارش مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران بیان داشتند

از جای خالی مدیریت واحد شهری در موضوع اهدا خون، تا ارتباط مداوم و موثر با اهدا کنندگان

اعضای شورای اسلامی شهر تهران بر استفاده از ظرفیت شهرداری برای تبلیغ هر چه بیشتر در جهت اشاعه این عمل خیر خواهانه (اهدا خون) تاکید کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و بیستمین جلسه شورا، و پس از ارائه گزارش مدیر کل سازمان انتقال خون استان تهران، اعضای شورا به ارائه نظرات خود پرداختند.

سید ابراهیم امینی نایب رییس شورا و رییس جلسه گفت: جا دارد که ویژگی های خاص این بنا (ساختمان سازمان انتقال خون) در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرا گیرد، و از ظرفیت های آن به عنوان یک اثر فرهنگی استفاده شود.

 وی افزود: جای خالی مدیریت یکپارچه شهری در این مسئله، مانند بسیاری از مسائل دیگر کشور احساس، و باعث افزایش هزینه ها می شود.

امینی خاطر نشان ساخت: در تمام شهر های دنیا، تمامی موضوعات مرتبط با شهر به مدیریت شهری ختم می شود. اما در اینجا مدیریت پسماند و قبرستان ها به مدیریت شهری داده شده، اما موارد درآمدزا در اختیار دولت باقی مانده، و امیدی هم به تفویض اختیار این وظایف وجود ندارد.

در ادامه این جلسه، مرتضی الویری گفت: آیا این امکان وجود دارد که به جای اینکه مردم به مراکز انتقال خون مراجعه کنند، این مراکز به سراغ مردم بروند، و در منازل خونگیری انجام شود که این مطلب باعث کاهش هزینه ها و اتلاف وقت می شود.

زهرا نژاد بهرام، رییس کمیته شهر سازی شورا نیز گفت : ارتباط مداوم و موثر با اهدا کنندگان و معرفی آنها جهت اعطای تسهیلات و استفاده از ظرفیت شهرداری برای تبلیغ هر چه بیشتر در جهت اشاعه این عمل خیر خواهانه می تواند گام های موثری در این زمینه باشد.

وی افزود همچنین از ظرفیت شهرداری در رویدادهای مختلف در جهت تبلیغ این موضوع نیز می توان استفاده کرد.

نژاد بهرام با اشاره به کم رنگ شدن استفاده از کانون های سیار اهدا خون بر استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت ها تاکید کرد.

220-11

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: