• شنبه ٢٤ خرداد ١٣٩٩-٠٩:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩٨٩
ناهید خداکرمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران:

پارک جنگلی یاس فاطمی، محیط مناسبی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها است

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت، مجموعه مدیریت شهری باید تلاش خود را معطوف این نکته کند که در بوستان یاس فاطمی شرایط اسکان شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت و ماندن خانواده‌ها در این محیط فراهم شود. این گونه پارک‌های جنگلی می‌تواند محیط مناسبی برای گذران اوقات فراغت باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، ناهید خداکرمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از  بوستان یاس فاطمی، گفت: خوشبختانه امکانات خوبی در بوستان یاس فاطمی مهیا و برای بهره ‌برداری مردم فراهم شده است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری باید تلاش خود را معطوف این نکته کند که در اینجا شرایط کمپینگ و اسکان و ماندن خانواده ها در این محیط برای گذراندن اوقات فراغت را فراهم کنند.

خداکرمی گفت: این مجموعه یک پارک جنگلی است که هموطنان می‌توانند حتی برای ماندن در شب هم برنامه‌ ریزی کنند تا بتوانند بدون نیاز به رفتن به مسافرت، کمپینگ و در دل طبیعت ماندن را یاد گرفته و تجربه کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از سوی دیگر این بوستان می‌تواند برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزش و دانشجویی استفاده شود و دانش‌آموزان و دانشجویان از آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: این پارک می‌تواند پذیرای عموم شهروندان و هموطنان از سراسر کشور باشد، و نه فقط در روزهای پنجشنبه و جمعه، بلکه در کل هفته مورد استفاده قرار گیرد.

خداکرمی گفت: در این ایامی که به لحاظ شرایط بروز ویروس کرونا، امکان مسافرت و رفتن به برخی از فضاهایی نظیر سینما و تئاتر مهیا نیست، این گونه پارک‌های جنگلی می‌تواند محیط مناسبی برای گذران اوقات فراغت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: چه ایرادی دارد خانواده‌ها در طول هفته و حتی روزهای غیر تعطیل به این بوستان آمده، و در آن صبحانه بخورند و از فضای مناسب آن برای ساختن یک روز خوب استفاده کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروز تفریحات شهروندان شکل و شمایلش تغییر کرده و جوانان به جای استفاده از فضاهایی این چنینی، در خیابان‌ها دور دور می‌کنند.

خداکرمی همچنین درخصوص ایجاد امنیت در این فضاها گفت: تجربه نشان داده هر کجا که خانواده و مردم حضور داشتند، امنیت خود به خود ایجاد شده است و ناامنی از آنجا رفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: البته حتما باید برای افزایش امنیت هم طراحی‌های صورت گیرد تا خدای نکرده مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نشود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: