• يکشنبه ١٨ خرداد ١٣٩٩-١٣:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩٥٠
آرش حسینی میلانی تذکر داد

از تصرف و تغییر کاربری پارک بانوان خودداری شود

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر از دستورکار قرار گرفتن صدور پروانه ساختمانی در 2100 متر مربع از پارک بانوان خبر داد، و تاکید کرد: با توجه به اصل تقدم رعایت حقوق عامه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، از هرگونه تصرف و تغییر کاربری پارک بانوان خودداری شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید آرش حسینی میلانی در دویست و هجدهمین  جلسه شورا، فرارسیدن روز جهانی محیط زیست را تبریک گفت، و با اشاره به آتش ‌سوزی‌ های اخیر منابع طبیعی کشور، اظهار داشت: امیدوارم شرایط کشور و پشتیبانی از منابع طبیعی و محیط زیست به گونه‌ای باشد، که با توسعه و افزایش پشتیبانی‌های لجستیکی شاهد حریق‌هایی نظیر آتش‌ سوزی‌های اخیر در زاگرس نباشیم.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی مجدد سید محمد خاتمی، در انتخابات ریاست جمهوری در سال 1380، تصریح کرد: 19 سال پیش 28 میلیون از شهروندان ایرانی در نزد صندوق‌های رای حاضر شدند، و سید محمد خاتمی را با 21.6 میلیون رای مجددا انتخاب کردند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: امیدوار هستم شرایط کشوری به سمتی حرکت کند، که مجددا شاهد مشارکت بالای مردم در عرصه‌های سیاسی و انتخابات باشیم.

حسینی میلانی در تذکری درباره صیانت از بوستان مادران، خاطرنشان کرد: بنا به اخبار واصله، صدور پروانه ساختمانی در 2100 متر مربع از پارک بانوان واقع در مجموعه اراضی عباس‌آباد در دستورکار است.

حسینی میلانی با بیان اینکه با توجه به اصل تقدم رعایت حقوق عامه به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، از هرگونه تصرف و تغییر کاربری پارک بانوان خودداری شود، خاطرنشان کرد: صیانت از تمامیت این بوستان باید مورد توجه قرار گرفته، و گزارش از آخرین وضعیت حقوقی این بوستان به شورای شهر ارسال شود.

7-218

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: